Voor scorpy, judith en anderen die wachten....

He meiden,

Ik ben wel erg benieuwd hoe het met jullie gaat meiden.
Van de iui lijst weet ik dat jullie ook wachten van de andere meiden weet ik het niet helemaal meer.
Zijn jullie een beetje relaxed en voelen jullie al wat ?
Ik krijg wel een beetje de zenuwen hoor langzamerhand.
Ik was redelijk relaxed, maar vanmorgen ietwat niet zo lekker in mijn lijf, en extra gevoelige borsten.
Maar ander moment weer geen zere borsten. Dan weet ik het weer niet hoor.
Dus weer een boel twijfel. Ik mag dinsdag testen maar denk dat ik tot woensdagavond wacht, als het me lukt.
Nou meiden ik hoop wat van jullie te horen, ben erg benieuwd hoe het er voor staat.

groetjes Cindy  

Hoi Cindy en de andere wachtenden,
Wat spannend he die laatste  dagen voor je mag testen, ik ben ook erg benieuwd hoe het iedereen  af gaat.  Was gisteren al van plan om naar de IUI meiden te informeren, maar manlief heeft gisteren een auto-ongeluk gehad en door alle commotie is het er even bij gebleven. Een tegenligger moest vol op de rem voor 2 ganzen in duikvlucht, raakte in een slip en belandde toen vol met de achterkant in de zijkant van ons lief klein autootje. Die heeft nu een behoorlijk gedeukt imago opgelopen , en was nog maar 4 maanden oud. Gelukkig voor beide partijen geen lichamelijk letsel, maar vervelend is het wel!

Zelf voel ik me niet anders dan de vorige IUI, dus ga er  vanuit dat het niet gelukt is. Maar uitblijvende   is voor sommige vrouwen toch ook  het eerste echte teken van zwangerschap, dus ik  hou nog maar even hoop. Ik wacht woensdag even af en ga 's avonds testen.  

Cindy, in elk geval positief dat je af en toe iets denkt te voelen, ik ga voor je duimen hoor!
Scorpy, hoe gaat het met jou, trek je het wachten nog een beetje? Ik geloof dat we precies gelijk op lopen.
Annet, ik weet niet of je nog meeleest op het forum, hoe gaat het met je, jij hebt deze maand toch ook de 2e IUI gehad?
Ik vergeet vast nog een hoop mensen,  moet zelf ook eerst even weer op de IUI lijst kijken.
Iedereen op het wachtbankje heel veel succes gewenst, mijn duimen draaien voor jullie!!
Liefs, Judith

Hoi meiden,

Idd de laatse fase van de wachtweken is aangebroken. Bij mij verloopt het heel rustig. Heb er deze keer geen problemen mee. Tuurlijk denk ik af en toe wel van zou het wel of zou het niet... maar ik kan dat heel goed weer even naast me leggen. Waarschijnlijk slaat over 4 dagen de stress wel toe, tot die tijd vind ik het wel even lekker zo.
Jullie allemaal heel veel succes nog even met de laatste wachtloodjes en ik hoop voor ons allemaal op het uitblijven van de !

Liefs Scorpy

Hoi meiden,

Ook ik kruip gezellig bij jullie op het wachtbankje. Woensdagavond of donderdagochtend zou ik ongesteld moeten worden, dat schippert altijd een beetje. Daarom ga ik vrijdagochtend pas testen als het dan nog nodig is.... Ik voel niks anders dan anders, heb altijd wel van die rare kwaaltjes die later niks blijken te betekenen. Had wel erge last van mijn borsten van de week, maar ik denk dat ik dat telkens van de pregnyl heb, want de laatste week gaat het altijd weer over. Ik kan me nog redelijk rustig houden, net als Scorpy, heel anders dan vorige maand, want toen hield ik het niet meer. Maar ik denk inderdaad dat die laatste paar dagen er weer flink in gaan hakken hoor, dat hou je toch niet tegen. Ik probeer met nu maar met andere dingen bezig te houden, zolang dat nog lukt is het meegenomen. Jullie nog veel succes en sterkte en we houden elkaar op de hoogte!

Liefs, Anke

He meiden,

Fijn weer van jullie te horen, was erg benieuwd. Ook fijn dat iedereen er redelijk relaxed onder is deze ronde. Ik heb momenteel weer zo'n "niet" gevoel. Maar goed dat wisseld nogal bij mij. Ik merk wel dat ik iedere dag toch wel nerveuzer wordt hoor. Ben momenteel ook 's morgens aan het tempen om te kijken of ik daar een beetje van af kan lezen of ik ongesteld ga worden. Gevoel van een beetje houvast hebben ofzo. Nou meiden spreek jullie weer, succes allemaal en

Groetjes van Cindy

Terug
Bovenaan