voor scorpy

hallo,

Heel erg bedankt voor je reactie. Was jij ook eerst in een ander ziekenhuis onder behandeling? Ik wel maar na de laatste kijkoperatie is gebleken dat mijn beide eileiders verstopt zijn aan het uiteinde dit alles na een eug. Dus het amcg heeft wel al mijn gegevens al op papier maar ja ik weet het niet en ben ook heel erg zenuwachtig.
Wat voor kijkoperatie krijg jij?

gr. Sabrina

Hoi Sabrina,

Jeetje allebei je eileiders verstopt, das ook knap kloten. Ik neem aan dat de operatie die je nu bedoelt dan ook specifiek is om te kijken of ze je eileiders evt. operatief open kunnen maken? Ik hoop echt heel erg voor je dat dat lukt.
Wij zijn zelf meteen meteen in het UMCG terecht gekomen op aanraden van onze huisarts.
Even een vraagje hoor, wat is een eug?
De kijkoperatie die ze nu bij mij voor start IUI willen gaan doen is een diagnostische laprascopie om te kijken of er niet evt. toch verklevingen zitten die een zwangerschap vermoeilijken of dat er nav blindedarmoperatie littekenverklevingen zitten. Ze denken bijna niet dat dit het geval is maar willen dat toch graag zeker weten.
Ik weet een ding wel in het UMCG ben je in hele goede handen, mijn ervaringen met de artsen zijn ook goed. En aangezien jij ook heel specifiek bent doorgestuurd vanuit een ander zknhuis denk ik dat het met dat wachten wel mee zal vallen. Enige nadeel voor operatie is dat je moet wachten op beschikbare anasthesisten, en die zijn minder beschikbaar als de gyn. artsen. Hebben ze mij verteld, en voor mij geldt nu een wachttijd van 6 weken, waarvan er al weer 1 voorbij is. Ik heb 16 maart een intakegesprek met de anestesist duss schiet op zich ook best op.
Heel veel succes volgende week en vraag gewoon alles wat je wilt weten.

Liefs Scorpy

Terug
Bovenaan