voor sept16

A

Anoniem

Guest
hallo

hoe heet je eigenlijk?

ik ben net terug van de huisarts en hij vond inderdaad dat we te september oktober moesten wachten en dan kijken we verder.
omdat ik afgelopen week zoveel afscheiding had denkt hij dat dat de eisprong was dus misschien weten we volgende week meer!
ik hoop het wel want word er super onzeker van, hoe merkte jij dat je zwanger was?

liefs kim

Hoi,

Mijn eerste ongesteldheid kwam dus pas na 95 dagen. Natuurlijk had ik in het begin nog ergens de hoop dat ik zwanger zou zijn maar na paar keer een test gedaan te hebben was wel duidelijk dat dit niet zo was.
Ook mijn tweede cyclus was niet regelmatig. Ik had toen vier mei ongesteld moeten worden, maar werd dit ook niet en voelde ook niets. Voor de zekerheid dat weekend wel een test gedaan, maar deze was niet heel verrassend negatief.
Rond 10 mei had ik vermoedelijk mijn eisprong  (ik heb dan een vreemd gevoel in mijn baarmoeder) en had in mijn agenda geschreven dat ik de 24e ongesteld zou moeten worden. Dit werd ik dus niet en eigenlijk had ik alleen een beetje last van mijn borsten. Dat weekend heb ik toen een test gedaan en ja hoor een dikke vette plus!

In het begin voelde ik dus erg weinig, maar nu voel ik al een stuk meer hoor. Ik heb gespannen borsten, met vlagen misselijk en heb continu honger. En daarnaast heb ik nu ook nog een blaasontsteking.

Ik hoop dat je in iedergeval snel ongesteld wordt en dat het daarna snel raak is.
helaas is het een kwestie vangeduld, maar ja dat heb je niet als je eenmaal er voor wilt gaan. Ik herken het helemaal hoor.

Succes!

O ja, over mijn naam.
Ik wil liever nog even anoniem blijven totdat de rest van de wereld (mijn werk enzo) weet dat ik zwanger ben.
Ik hoop dat je daar begrip voor hebt.

groetjes

hoi sept16

ik begrijp het wel dat je je naam niet wilt zeggen hoor, ik heb het ook tegen helemaal niemand verteld dat ik stopte met de pil het is een geheimpje tussen mij en mijn man, maar soms vind ik het wel moeilijk ik wil er zo graag over praten, ik ben blij dat ik iemand hebt gevonden die weet hoe het is om zolang te moeten wachten.
maar hoelang bij jij nu zwanger dan?
wanneer ben je uitgeteld en hoe gaat het verder?

xxx kim

Hoi,

Ik ben nu 7 weken zwanger en ik heb 26 juni een afspraak bij de verloskundige. Als het goed is ben ik 31 januari uitgerekend. Voor de rest heb ik er weinig last van, maar ben 's avonds wel heel erg moe en ben met vlagen misselijk. O ja en ik heb zeer gespannen en gevoelige borsten (vooral tepels).

Het is niet een echte troost maar je bent niet de enige die zo lang moet wachten op haar menstruatie. Veel meer dames hebben hier last van gehad. Op den duur probeerde ik maar het positieve ervan in te zien: het is wel lekker goedkoop in het gebruik van tampons en maandverband.
Beetje suffe gedachte maar ja anders blijf je er zo mee bezig.

Ik heb het  toen wel tegen enkele mensen verteld dat ik ben gestopt met de pil, maar kan mij ook heel goed voorstellen dat je dit met zijn tweeen wilt delen.

Liefs

we hebben het eigenlijk tegen niemand vrteld omdat je dan elke keer die vragen krijg van hoe is het, ben je al ongesteld.
dat lijkt mij zo frustrerend!!
maar jah ik wacht verder wel af, we doen gewoon ons ding en we zien wel waar het schip strand ik doe pas volgend weekend en test dit weekend sla ik maar eens over en we zien wel

xxx kim

Terug
Bovenaan