voor sept16

A

Anoniem

Guest
hallo

hoe heet je eigenlijk?

ik ben net terug van de huisarts en hij vond inderdaad dat we te september oktober moesten wachten en dan kijken we verder.
omdat ik afgelopen week zoveel afscheiding had denkt hij dat dat de eisprong was dus misschien weten we volgende week meer!
ik hoop het wel want word er super onzeker van, hoe merkte jij dat je zwanger was?

liefs kim

Hoi,

Mijn eerste ongesteldheid kwam dus pas na 95 dagen. Natuurlijk had ik in het begin nog ergens de hoop dat ik zwanger zou zijn maar na paar keer een test gedaan te hebben was wel duidelijk dat dit niet zo was.
Ook mijn tweede cyclus was niet regelmatig. Ik had toen vier mei ongesteld moeten worden, maar werd dit ook niet en voelde ook niets. Voor de zekerheid dat weekend wel een test gedaan, maar deze was niet heel verrassend negatief.
Rond 10 mei had ik vermoedelijk mijn eisprong  (ik heb dan een vreemd gevoel in mijn baarmoeder) en had in mijn agenda geschreven dat ik de 24e ongesteld zou moeten worden. Dit werd ik dus niet en eigenlijk had ik alleen een beetje last van mijn borsten. Dat weekend heb ik toen een test gedaan en ja hoor een dikke vette plus!

In het begin voelde ik dus erg weinig, maar nu voel ik al een stuk meer hoor. Ik heb gespannen borsten, met vlagen misselijk en heb continu honger. En daarnaast heb ik nu ook nog een blaasontsteking.

Ik hoop dat je in iedergeval snel ongesteld wordt en dat het daarna snel raak is.
helaas is het een kwestie vangeduld, maar ja dat heb je niet als je eenmaal er voor wilt gaan. Ik herken het helemaal hoor.

Succes!

O ja, over mijn naam.
Ik wil liever nog even anoniem blijven totdat de rest van de wereld (mijn werk enzo) weet dat ik zwanger ben.
Ik hoop dat je daar begrip voor hebt.

groetjes

hoi sept16