voor sharine 2

A

Anoniem

Guest
hoi sharine ik had een vraagje ,
je heb toen voor mij ook gependeld en de uitslag was ,

januari 2009 zwanger van een jongen ,
nu zijn we al een poos verder maar ik ben nog steeds niet zwanger zijn nu al 2en een half jaar bezig voor nummer twee zitten ook in de mmm ,

zou je alstublief nog een keer voor mij willen pendelen en dan hopen op een beter resultaat ,
maar als je het niet wilt hoeft het niet hoor ,al vind ik het wel heel jammer ,

veel liefs mama van damian

Hoi mama van Damian

Ja dat is idd niet leuk als je al zo lang bezig bent en het is nog steeds niet gelukt. Maar ja je vraag nee ik kan niet nog een keer voor je pendelen want als mijn pendel al iets heeft gependeld dan kan ik niet zomaar nog een keer pendelen. Ik kan pas weer gaan pendelen als mijn pendel het niet goed heeft gehad en dat is in dit geval nog niet aan de orde.Vind het ook erg vervelend dat ik pas voor je in 2009 heb gependeld maar ja dat kan gebeuren he. Het is natuurlijk ook niet altijd leuk wat ik pendel. Hoop echt voor je dat je eerder zwanger word. Succes meid.

Liefs Sharine

Hoi mama van damian

Ik vind dat je niet naar de pendelen moeten luisteren  (Sorry Sharine)
Gelukkig zijn er ziekenhuizen die ons kan helpen als zwanger raken niet van zelf gaat.
IK ben ook bijna 2 jaar bezig geweest.en ben naar huisarts geweest.
Maar uit eindelijk spontaan zwanger geraakt.

Ik ben 5 maanden bezig voor tweede, en zou nooit willen te pendelen.

Ik hoop  dat jij binnen kort zwanger raakt.

en niet tot 2009 moeten wachten, of 2009 zwanger voor nummer drie

Heel veel sterkte en succes in komende tijd

Groetejs Moom Silina

Hoi Boom

Daar heb je ook helemaal gelijk in maar ja mensen vragen mij om te pendelen en ze weten de risico's van alles. Dit was dan ook de reden voor dat ik ben gestopt hier om te pendelen.

Liefs Sharine

hoi sharine ,
jammer dat het niet kan ,maar in ieder geval bedankt ,
hoop ook dat het echt eerder komt maar als het niet zo is hoop ik dat je gelijk hebt en ik geloof er wel in ,want je hebt het  toch vaak zat goed gehad ,

liefs mama van damian

Terug
Bovenaan