voor Sigri

A

Anoniem

Guest
Dag Sigri, Ik ben maar even opnieuw begonnen, dan storen we de mensen niet met onze lang wachten praat.
Ik heb nog nergens last van. Ik moet zeggen dat ik ook niet precies weet wat ik moet voelen. Wij zijn bezig voor ons eerste kindje. Inmiddels wel ronde 16 en alle onderzoeken achter de rug. en nu maar wachten, wachten en nog es wachten.
Hebben jullie al kinderen?
En hoeveelste ronde is het voor jullie?
Spannend zeg. ga jij precies op 31 maart testen, of wacht je iets langer als de RD zich nog niet gemeld hebben?

Groetjes Saarj

Hai SaarJ

nog maar 's proberen, het mailtje van net is verdwenen.............grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Hier bezig in de 2e serieuze ronde........ we hebben al 3 kinderen thuis. Wel spannend omdat de vorige zwangerschap van onze 4e niet goed is afgelopen. Maar alle hoop voor de toekomst. Elke keer wel lang wachten tot je nod-dag, vind je niet..... nou joepie nog 'maar' 9 dagen. Ik ben niet zo geduldig, dus denk zeker dat ik de 31e al ga testen als er nog geen ongesteldheden in aantocht zijn. En jij????? Voel ook niets hoor, maar het zou nu ongeveer de innesteldag moeten zijn toch? En daarna gaat je lijf toch pas hcg en hormonen aanmaken, dacht ik?
Groetjes, hopelijk komt dit bericht wel aan op dit nu-even-irritante forum......................
Sigri

He Sigri, wat een gedoe zeg met dat forum, gaat echt lekker.
wat vervelend dat je vorige zwangerschap niet goed is afgelopen! Dan is het nu extra spannend!
Ik vind die maanden ook te lang duren, maar we ziten er nu ook echt op te wachten. Ben benieuwd of je je meteen anders voelt als het zover is, of je dat merkt!
vorige maanden ben ik al flink voor de gek gehouden door mijn lichaam, weet nu dus niet precies waar ik wel en niet op moet gaan vertrouwen.
Net na de laatste NOD een HSG onderzoek gehad, en men zegt dat je dan in het half jaar erna extra vruchtbaar bent. Nou, ik hoop het!!!
ik vind het iedere keer weer zo spannend, en Frank,  mijn man, die heeft nog minder geduld!!!!

we moeten nog even volhouden!

groetjes Saarj

Tja, SaarJ, we mogen nog even een weekje wachten en volhouden. Het wordt vast een lange week. Jouw lijf heeft jou dus ook al flink voor de gek gehouden de vorige keren? Vorige maand was dat hier ook zo, ik dacht toen echt dat ik zwanger was, had ook wel een heeeeeeeel licht zwangerschapsstreepje, maar uiteindelijk toch wat later dan gepland hartstikke ongesteld, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Wat is een   hsg onderzoek eigenlijk? En waarom ben je dan extra vruchtbaar? Nou maar hopen dat je supervruchtbaar bent en dat manlief goede zaadjes heeft. En dat we elkaar over een (dikke) week kunnen feliciteren......... en kunnen verhuizen naar het december forum. Jij hebt natuurlijk ook vast al stiekem gespiekt wanneer je uitgerekend zou zijn als het raak zou zijn???? hihihi, vrouwen..............
Groetjes, Sigri

Terug
Bovenaan