Hoi Alie,
Met mijn dochter gaat het wel weer beter. Vannacht was ze weer wat onrustig, maar de twee nachten ervoor heeft ze héél goed geslapen. Ik geef nu ook twee schepjes pap bij de laatste fles, dus misschien dat dat ook helpt?!
Het poepen wil nog niet echt vlotten. Op het cb zeiden ze dat het vaak veroorzaakt wordt door lucht in de darmen, dus zorgen dat ze zo min mogelijk lucht hapt. Als ze bijv erg gulzig drinkt, even de fles eruit, op je pink laten sabbelen en verder laten drinken als ze wat rustiger is. Ook de voeding roeren, ipv schudden. Scheelt ook in de luchtbelletjes.
Verder zeiden ze dat ik gewoon 10 cc extra water in de fles moet doen, zodat ze al wat extra vocht binnen krijgt.
Dit doe ik allemaal netjes, maar het lijkt niet te helpen. Toen heb ik van de week maar een theelepeltje olijfolie door de fles gedaan. En daar heeft ze uiteindelijk weer van gepoept. Ik hoop dat ze beter gaat poepen zodra ze fruithap krijgt. Ben dus ook maar begonnen om ze daar aan te laten wennen. Maar het blijft vervelend allemaal.
Groetjes Sil