Voor Sil27

A

Anoniem

Guest
Hoi Sil,

Ik ben bij hyves eindelijk verwijderd (m'n man heeft effe geholpen). Ik was nog maar enkele dagen daar aangemeld maar ik snapte er niks van, en had steeds geen flauw idee waar ik ergens was en ik vond het zo onoverzichtelijk. Zal allemaal wel aan mij liggen hoor; maar goed ik had al eens zitten prutsen om me te verwijderen wat toen dus niet lukte en toen kwam jij met die lieve uitnodiging.
Ik vond dat echt heel aardig van je, en ik praat heel graag met je en wissel verhalen met je uit enzo maar dan graag via dit forum. Hoop dat je dat oké vindt.

Groetjes Ida

ps Chloë krijgt de hartelijke groeten van Thomas

Hoi Ida,
Tuurlijk vind ik het prima om het via dit forum te doen!
Ik kwam je alleen tegen op hyves en dacht; 'hé, da's gezellig!'
Maar ik had wel al in de gaten dat je niet zo actief was.
Wel jammer, want als je het eenmaal door hebt, dan is het echt wel leuk dat hyves.
Maar zo is het ook hardstikke gezellig hoor.
Sil

Oh ja; Thomas krijgt uiteraard de hartelijke groeten terug van Chloë!

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-08-2007 20:53:42'));

Hoi Ida,
Tuurlijk vind ik het prima om het via dit forum te doen!
Ik kwam je alleen tegen op hyves en dacht; 'hé, da's gezellig!'
Maar ik had wel al in de gaten dat je niet zo actief was.
Wel jammer, want als je het eenmaal door hebt, dan is het echt wel leuk dat hyves.
Maar zo is het ook hardstikke gezellig hoor.
Sil

Tja, en wie had dat ooit gedacht dat zelfs ik het door zou hebben!
IK heb me er best wel vér over gebogen, en s'avonds úúúúren lopen vissen/uitproberen.. en mij is het gelukt!!
Maar ja, als je er geen bal aan vind.. houd het snel op, jammer maar helaas Ida... Mss in de toekomst nog een keer proberen???

Groetjes Debby mv B'Elanna

Maar ligt het nou aan mij dat het zo ingewikkeld over komt of is het echt lastig?

nee hoor ida, het valt reuze mee, maar je moet gewoon 1 stapje tegelijk nemen
Het is net als lopen....
Ik had dus niemand aangemeld in het begin en even alles op zijn gemak uitgezocht, dan ligt er ook niet zoveel druk achter (in mijn gevoel) ik begreep er geen jota van in het begin.
Ik heb zeg maar de 1e 2 avonden een beetje zitten spelen... en dan leer ik het makkelijkst. maar dat ben ik dan hé??
Toen ik er 1maal uit was ben ik een beetje gaan zoeken, en aanmelden... en als ik iets niet wist, of er zelf niet uitkwam.. vroeg ik het gewoon aan iemand die wel bekend is met hyves (zoals mijn schoonzusje)

Ik had dus ook een topic geplaatst, met alleen HOI!!! en niets erin gezet!! jaja... ik ben blond! (dat was toruwens bij het najaar-hyve)
En ik kreeg geen datum veranderd voor een agenda punt, heb ik ook gewoon op de najaar-hyve gevraagd.. hoe ik dat veranderd kon krijgen. En iedereen kan van elkaar wat leren.. géén enkele vraag is "dom"

Aha, tsja en dat geduld kan ik dan weer niet opbrengen. Ik wil graag gelijk beginnen zeg maar. Ik las net bij de wist-je-datjes dat je verslaafd aan het raken bent, dus ik begrijp als je eenmaal door bent, dat het dan erg leuk is.
Eh, nou heel veel hyves-plezier in elk geval Hopelijk gaat het niet van de tijd af die je anders hier doorbrengt

Groetjes Ida

Terug
Bovenaan