Voor Sil27

A

Anoniem

Guest
Hoi,

ik las je reactie op het gezeur bij ons op het forum over dat ene topic (ben ABSOLUUT niet van plan dat op te laaien hier), maarre wilde je nog even zeggen dat ik het toen ook gevolgd heb en nu bij ons ook en ik vind het echt niet leuk voor je dat je je er weer op aangevallen voelt. Ik wilde je even een hart onder de riem steken. En laat ik dan meteen maar even melden dat mede de foto's van jouw schattige meisje ervoor gezorgd hebben dat ik om ben. Vanaf morgen loopt, nou ja zit,  míjn meisje (eigenlijk altijd al met speldjes in het haar) ook met oorbellen.

Groetjes Ilona

Kijk, dat waardeer ik nou echt!  
Super!
Dit BEVORDERD de sfeer tenminste...

Hé Ilona,
Wat lief dat je er hier speciaal een topic over opent.
Ik voelde me ook erg gesteund door jouw reactie op jullie forum!
De opmerkingen die ik hier destijds te horen heb gekregen deden erg veel pijn.
Ik snap best dat mensen het er niet mee eens kunnen zijn, maar bedenk wel hoe je iets neerzet.
En hier was niet de enige plek waar het uit de hand liep.

Wat leuk dat jouw meisje morgen ook belletjes krijgt! En al helemaal leuk dat het mijn meisje was die je heeft doen besluiten om het ook te laten doen!
Ben erg benieuwd, laat je het resultaat zien?
Sil

Ik zal er ook hier even een foto van neerzetten. Ik voelde me ook gekwetst hoor door bepaalde opmerkingen zeker omdat ik er al een tijdje over nadacht. Nu hebben we gewoon de knoop doorgehakt. Bij de eerste discussie hier heb ik de foto aan mijn man laten zien en we hadden allebei zoiets van dat gaan we ook doen, wat stoer! Nu weten we het gewoon zeker en ga ik morgen naar de juwelier.... Ik ben benieuwd.

Groetjes Ilona

Hey Ilona,

Wat super van je!! zo wie zo om het feit, dat je dit nu hier even plaats!!
En laat je vooral niet door bepaalde mensen (ik volg jullie topic ook) de kaas van het brood afeten, maar volgens mij doe je dat zéér zeker niet

Gewoon lekker doen waar jullie je lekker bij voelen, ennehh ik ben ook wel nieuwschierig hoor!! veel succes morgen!!!

Groetjes Debby

Hoi Ilona,
Ik weet niet of je hier nog meeleest, neem aan van wel.
Ik begreep dat het vandaag niet gelukt is?
Wanneer gaat het dan gebeuren?
Ben erg benieuwd!
Groetjes Sil

Terug
Bovenaan