voor silvy

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Hoe is het? Al terug van vakantie? Heb je gisteren nog getest of was het niet meer nodig??? Ik heb heel hard voor je geduimd hoor!!!!

Vandaag is mijn NOD. Merk nog niks. Wel worden mijn klachten steeds erger. Vooral de misselijkheid komt steeds meer. Vanochtend heb ik wel een testje gedaan: negatief. Normaal ben ik helemaal niet zo van het te vroeg testen (dit was pas mijn 2e test op 10 maanden; de eerste moest ik doen op verzoek van de huisarts vanwege een allergietest), maar ik werd gewoon gek van mezelf. Had bij wijze van spreken de namen al verzonnen....!
Toen ik zag dat het negatief was kreeg ik wat meer rust in mijn lijf, al ga ik wel om het half uur naar de w.c. om te hopen dat de rode duivels zich niet aandienen...

Laat je me horen hoe het afgelopen is?

Femke

Hoi Femke!!!!!!

Over toeval gesproken.... Ik wilde je vandaag ook nog even vragen hoe het met je gaat!

Klinkt wel hoopvol bij jou zeg! Ik ben erg benieuwd voor je.

Ik denk dat ik gewoon te graag wil. Vanmorgen nog voor het inpakken van de koffer ben ik ongi geworden. Echt  balen. Nu weer naar ronde 6 en heel dat geëmmer met die temperaturen en dat 'verplichte gedoe'.... Wordt er niet echt goed van.

Deze maand valt het niet mee voor me. Heb vanmorgen echt liggen huilen. Maar ja, ik ben dan ook de hele week op stap geweest met mijn hoogzwangere schoonzus, mijn beste vriendin voelt in haar 16e week van haar zwangerschap al haar kindje en mijn tweelingszus wordt 'tante' van een achterneefje of -nichtje. Tenminste, zo willen ze haar gaan noemen.  Wel heel raar, want ik dacht dat ons kindje als eerste dat tegen haar zou zeggen....

Deze maand gaan we denk ik die olie proberen die de vruchtbaarheid bevordert. Mischien mijn hubbie ook wel. Ik geloof dat zink ofzo goed voor hem is.

Ik hoop voor jou dat het in ieder geval deze maand eindelijk raak voor je is! Je moet er in ieder geval wel lang op wachten. Ik zal nog harder voor je duimen....

Liefs,

Silvy

Ach, meis..... ik begrijp precies hoe je je voelt!!!!
Vind het echt rot voor je dat je toch ongi bent geworden!!! Ik heb zo hard voor je geduimd!

Ik ben dat geëmmer met dat temperaturen en het 'verplichte gedoe' ook zo beu! Ik betrap me er zelfs op dat ik na mijn vruchtbare periode al geen zin meer kan maken. De lol is er bij mij ook al vanaf. En dan zegt iedereen ook nog dat je het leuk moet maken....! Ja hallo! Hoe leuk is het nog als je nu al weet wanneer je moet klussen????

Ook ik heb al heel wat afgehuild deze maand...
Wat moet jij je klote voelen met al die zwangere in je omgeving!
Ik kreeg vorige week van mijn vriendinnetje te horen dat ze zwanger is (terwijl we tegelijk gestopt waren met de pil   in november vorig jaar). Ik moest zo huilen toen ik het hoorde! Ik gun het haar van harte, maar het doet ook zo zeer!
Vervolgens ligt er een geboortekaart van mijn nichtje in de bus. Ik heb haar al in geen jaren meer gezien/gesproken. En ineens: een zoon geboren!!!  Leuk voor haar hoor, maar ik wil nu ook zo graag!!!

Ik zat er deze maand zo doorheen, dat ik zelfs ongelooflijke ruzie met mijn zwager heb gemaakt (hij lokte het uit hoor), wat vervolgens op een handgemeen uitliep. Ik kende mezelf niet meer terug, joh! Alle frustraties en emoties kwamen naar buiten!

Ik denk ook dat ik alsnog ongi ga worden hoor! Volgens mij wil ik gewoon te graag en zie ik gewoon dingen die er niet zijn (klachten). Alleen al door de stress kan je ongi wegblijven.
Ik zei al tegen mijn hubbie: 'ik ben gewoon schijnzwanger' , maar daar was hij niet zo blij mee want ons konijn is net 'genezen' (die was dus echt schijnzwanger). hahaha!

Nou, ik ga eten.
Hou je taai!
Ik hou je op de hoogte!

liefs,
Femke

Ha meis,

Hoe is ie? Nog nieuws? Ik denk nog te vroeg want als je nu al nieuws hebt, zal dat niet door een nieuwe test zijn. Je bent nu  overtijd waarschijnlijk, dus das in ieder geval wel goed nieuws. Hopen dat jij je vriendin hetzelfde nieuws kunt geven als zij jou....

Ik hoop trouwens wel voor je dat die ruzie met je zwager nu over is.... Ik moet bekennen dat mijn hubbie de grootste slachtoffer is van mijn emoties. Zelf wordt ik er knettergek van en tja... hij is het meest bij mij in de buurt. Hij interesseert zich wel veel in mijn cyclus, kijkt veel naar mijn temp curve, maar ja, dat vergeet ik soms weleens en zie ik alleen als ie rookt of als ie een biertje drinkt. Gemeen van me he? Ik vind het nu al lang genoeg geduurt, ik ben 23 en volgens de cijfers zijn er heel veel leeftijdsgenoten al lang zwanger.... Maar ja, hoe moet jij je wel niet voelen? Ik vind het echt rot voor je dat het zo lang moet duren. Ben je nu bijna zo ver dat je naar de huisarts gaat of nog niet? Laten we het hopen dat dat niet nodig is.

Ik ben echt blij voor iedereen die zwanger is, maar inderdaad, het is zo dubbel. Ik zit er effe doorheen.  Dit zei ik gister ook  tegen mijn zwangere vriendin en die  begreep me erg goed. Gelukkig kon ik gisterochtend (toen ik net wist  dat ik ongi ben) uithuilen bij mijn schoonzus en schoonmoeder. Mijn schoonzus  had mijn schoonmoeder al op de hoogte gebracht zonder dat ik het wist. Toen we wegreden (bij zee) liep mijn  schoonmoeder op me af en huilde samen met mij daarover.  Dat doet je wel  veel moet ik zeggen. Gelukkig steunt  iedereen me. Heb jij ook mensen in je omgeving op wie je terug kunt vallen? In ieder geval ben ik erg blij met dit forum, want gelukkig vinden we hier steun aan elkaar....

Ik blijf voor je duimen!!!!!!!!!

Liefs

Sil

Hallo!!!

Nog geen nieuws. Wel heb ik sinds vanmorgen een paar druppels donkerbruin bloed verloren. Ik verwacht dan ook dat het morgen doorzet.
Kan ook komen na de vrijpartij met mijn hubbie vanmorgen  (heb ik namelijk wel vaker: het bloedverlies bedoel ik dan, hahaha; de vrijpartijen ook natuurlijk )
Ik probeer er nu maar niet teveel mee bezig te zijn (is wel moeilijk hoor!). Morgen moet ik weer gaan werken (na 7 weken vakantie; tja...het onderwijs he...), dus dan ben ik zowiezo al minder op het forum, en dat scheelt misschien al een hoop.
Ben wel zenuwachtig hoor hoe dit afloopt....!

Van de week zag ik een vrouw op t.v. die al 7 jaar probeert zwanger te worden. Op dat soort momenten denk ik: wat zeur ik nou eigenlijk....

Een kort berichtje nu, want ik moet nog wat dingen voorbereiden voor morgen.
Ik laat je snel wat weten!

liefs,
Femke

Helaas...
Het heeft niet zo mogen zijn.
Vanmorgen wakker geworden met ontzettende krampen. Ik dook echt in elkaar van de pijn, en toen ik naar het toilet ging bevestigde dat mijn vermoeden.
Baal wel heel erg hoor! Begon al een beetje aan het idee te wennen dat ik overtijd was en dat er misschien toch gezinsuitbreiding aan zat te komen....

Mijn cylcus heeft nu helemaal mijn extremen bereikt: 27 dagen! Dat is toch niet leuk meer? Ik zat net te rekenen, en de hele maand september sla ik op deze manier over! Normaal gesproken zou een vrouw daar blij mee zijn, maar een vrouw die zwanger wil worden wil elke kans grijpen!
Ik verwacht mijn NOD nu pas in oktober. Officieel wordt dat ronde 10, maar dan zijn we inmiddels al 12 maanden bezig....

Femke

Oh nee, dit meen je niet.... Was is dit klote zeg (sorry voor mijn taalgebruik). Ik baal met je mee meid . Ik had echt het gevoel dat het voor jullie eindelijk zo ver was. Nu ben je inderdaad  een jaar  bezig.... Ik ga nu nog harder voor je duimen en aan je denken. Ik hoop voor je dat het deze maand toch nog lukt voordat je  naar de  huisarts gaat.  Wordt een  lange maand voor je....  Sterkte.

Liefs,

Sil

Terug
Bovenaan