voor simone

hoi simone,je vroeg waneer ik naaar het ziekenhuis moest,en dat is aankomende donderdag om 9.15 dus dat is spannend.
ga je woensdag ook voor eerste keer naar ziekenhuis?en in de hoeveelste ronde zit jij?
als je woensdag bent geweest laat je het nog weten dan?
mijn vriend kan waarschijndelijk geen vrij krijgen dus gaat niet mee,maar mijn moeder gaat dan mee.
als ik voor de 2de keer terug moet komen dan moet mijn vriend maar wel mee als hij vrij kan krijgen.
nou heel veel succes met alles.
gr mutske

hoi mutske
ik ben bezig vanaf januari 2003, dus dat is al weer effe (ronde 17), ik heb wel tussendoor een miskraam gehad (6weken), maar ja dat ging dus mis. Maandag ga ik voor de eerste keer (mei 2003 ben ik wel een keertje nar de gyn. geweest om te kijken of mijn baarmoederslijmvlies niet te dun was, aangezien de menstruatie niet echt op gang kwam, het baarmoederslijnmvlies was toen oke, maar was wel erg dun, 5mm herinner ik me, maar dat weet ik niet zeker (baarmoederslijvlies moet tussen 5mm en 1 cm zitten, als ik me weer niet vergis).Daarna ben ik niet meer geweest. in november van dat jaar kwam voor het eerst een echt menstruatie.

Ik laat je woensdag iets weten.
liefs simone

Terug
Bovenaan