Voor Simoon

Hoi Simoon,
Ik antwoord hier even op je berichtje. Ik zit hier inderdaad veel maar weet helaas niet het antwoord op je vraag! Ik weet wel dat als ik die symptomen had, ik ook wel zou gaan denken dat er iets meer is!! Maaaaaaar, ik weet ook sinds mijn vorige cyclus hoe je lichaam je vreselijk in de maling kan nemen!! Ik was er toen ook van overtuigd dat het raak was.
Ik ben ook weer iets positiever. Gisteren had ik echt van die ongikrampen en dacht ik daar komt het. Maar dat is nu weer helemaal weg. Ik heb alleen af en toe links en rechts van die steekjes in m'n buik. Maar goed, morgen is pas mijn NOD (dag 24) en ik heb ook een keer een cyclus van 27 dagen gehad. Dus ik ben pas blij bij dag 28. SPANNEND!!!!
 
Bedankt voor je antwoord, ja morgen dag 30 bij mij..Maar cyclus duurde meestal wat langer de laatste keren..Andere keren had ik andere kwalen, nu dus echt misselijk en overgeven, t bruine verlies (erg minimaal)en mijn borsten voel ik de hele dag, maar testen geeft duidelijkheid maar durf ik niet! Misschien als k t uitzing tot t weekend..Ohhh ik vind t zo spannend, kan t me zo moeilijk voorstellen!
Wel , een hele fijne dag toegewenst!
 
Terug
Bovenaan