Voor Sjan

A

Anoniem

Guest
Hoi Sjan, hoe gaat het er nu mee? Zie je achter de wolken al een beetje de zon schijnen? Als het goed is heb je vandaag weer een Folikel meting gehad, ik leef erg met je mee, dus vandaar ook dat benieuwd ben hoe het is afgelopen. Is je eitje gegroeid?

Ik heb tot op heden nog geen echte dip gehad na de 2e inseminatie, ik hoop dat het zo blijft.

Ik heb gister wel wat te verwerken gekregen. Mijn zus is zwanger.........omdat het bij ons niet zo makkelijk gaat, zei onze huisarts dat ik daar ook mijn zussen over moest inlichten, omdat het mogelijk ook bij hun niet zo makkelijk zou kunnen gaan. Nu heb ik een supergoede band met mijn zussen, en we kunnen alles met elkaar bespreken. Mijn zus en haar man zijn dus gewoon in 1 x zwanger geraakt! Ik was natuurlijk superblij voor hun, maar je snap wel dat ik gister een paar traantjes heb weggepinkt!

Ik duim voor jou dat het deze maand goed gaat komen......

Dikke kus van Pleun

Heey lieve PLeun,

Hoop voor je dat je nog geen dip hebt. Bij mij is de zon inderdaad gaan schijnen. 14 apri   begonnen met spuiten en vanavond de laatste dag. Ik krijg zaterdag mijn laatste IUI. Erg spannend allemaal.
Jeetje wat moeilijk dat je zus wel zo snel zwanger is. Fijn voor haar natuurlijk, ik hoop dat je snel gaat volgen.
Ik heb op dit moment niet zoveel tijd. Dusse je hoort nog van me!
]
Lief dat je aan me denkt!

xxx
Sjan

Terug
Bovenaan