voor sjanneke en Inge

Heee lieve meiden,

Hoe is het met jullie??? Bedankt nog lieve Sjan voor je lieve berichtje, we hebben heerlijke dagen gehad. Helaas wel veel met regen, maar vandaag en gisteren viel het gelukkig mee kwa regen.

Ik ben ook heel erg benieuwd naar jullie. Ing ik laat hier maar even een berichtje voor je achter, ik kan namelijk niet op mijn hotmail. Probeer het morgen nog wel een keer ok.

liefs Mickey

Hoi meissie,

Ik zag je berichtje al een paar dagen geleden maar reageren lukte niet omdat het forum raar doet.
Inmiddels hebben we alweer volop gemaild. Hoe is het nu? Vandaag ook nog gezellige plannen?

Sjanneke, hoe is het met jou? Nog lekker aan het klussen? Leeft pietje nog?

lfs inge

Heeee Ing,

Klopt je mag blij zijn als het lukt om op het forum te komen, 100 keer proberen in te loggen of te reageren op een berichtje. Hier gaat alles goed, vandaag een beetje rommelen in het huis, en verder even met onze kleine meid naar de kapper, praat er al zes weekjes met haar over, maar elke keer zegt ze morgen mamma, kijken of het vandaag lukt, ook omdat ze maandag weer naar school gaat!! Ja haar vakantie zit er op, zal haar wel missen hoor. Verder kan ik niet wachten tot dat het 1 september is, want dan gaat het allemaal weer beginnen voor ons, dan zal het iui gaan worden met hormonen vind het wel heel eng hoor, en gaat het ook lukken om zwanger te worden, moet maar positief blijven.

Verder Sjan ben ik ook erg benieuwd hoe het met jou is, of bij jou de hormonen aanslaan en of de eitjes goed doorgroeien, en hoe het met jullie huisje gaat of het af begint te komen of dat jullie nog flink aan de klus zijn in het huis dan. En hoe het met Pietje is, idd Ing of Pietje nog leeft hahaha.

Tot snellie maar weer, en maak er een fijn weekend van.

liefs en knuffeldebuffel van mij

Hee,

Wat een snelle reactie! Je gaat dus het kapperavontuur aan vandaag! Vind ze de kapper eng of wil ze gewoon heel graag lang haar?
Wij zijn ook een beetje aan het rommelen. Het is er ook weer naar vind ik.

Niet bang zijn hoor voor die hormonen. Eerst maar eens praten op 1 september. Dan de IUI en dan komt het vanzelf goed. Ook IVF kun jij hartstikke goed aan dat weet ik zeker!!

lfs inge

Heeee Ing,

Ja ze wil idd graag lang haar, jeetje wat is het forum aan het muiten probeerde net al een berichtje achter te laten bij jou, maar het lukte niet. Hahaha vogelkooitje in de aanbieding idd misschien wel wat voor Pietje. Je hebt gelijk Ing ik ben er zooo aan toe om in de mmm verder te gaan en te komen. Ik ben er eigenlijk niet meer zo bang voor hoor, maar het prikken daar zie ik toch wel even tegen op, maar goed kijk naar Cynt die vindt het ook heel erg meevallen.

lfs

Hai,

Het prikken valt erg mee hoor. Teminste, ik heb manlief dagelijks moeten prikken toen hij een hernia had en dat ging goed. Het deed geen pijn als ik het snel deed volgens hem. Jezelf prikken is natuurlijk heel wat anders. Mijn buuf heeft het dagelijks moeten doen vanwege haar IVf en die vond het prima te doen. Ik geloof dat Cynthia maar 1 x per cyclus hoeft. Denk je dat jouw mannetje jou  wil prikken? Ogen dicht en...klaaaar!!

Is het gelukt met het haaravondtuur? Heeft ze nu nog wel lang haar?? Willen al die meiden he! Leuk toch!

Kom je trouwens chatten vanavond?

lfs inge  

Haaaaaaai,

Het is me gelukt om een bericht achter te laten!
Met mij gaat het nu weer goed. we hebben definitief te horen gekregen dat verder doorgaan op deze voet geen zin heeft. Mijn lichaam is resistent geworden voor tamoxifen, voelde het al aankomen allemaal. Mijn reactie zijn ook niet meer zo heftig als in het begin (want Peitje leeft nog steeds).....was toch wel even slikken en balen. Even een moment flink zitten janken om mijn stomme eieren. Ik merk dat hoe langer het duurt hoe moeilijker ik het vind dat mijn lichaam niet goed functioneert.
Zijn gisteravond heerlijk met zn tweeen uit wezen eten. Even dit hoofdstuk afgesloten en klaar om aan het volgende te beginnen. We gaan hormonen spuiten, ik doe gezellig met je mee Mick!   Maar eerst moeten de rode duivels komen (anders eerst weer provera) en dan gaan we ervoor!!!!! Wel spannend, want hoe ga ik nu weer reageren op die rommel??

Koekepannen ga ik vast vastlijmen, pietje moet maar gaan logeren............hahahaha.

Fijn dat het met jullie beiden wel goed gaat! ik ga zo je bericht lezen van de vogelkooi INge, ik moest er wel om lachen toen ik het kopje zag!!!!

Ons huis wordt erg mooi!! leuke kleuren, ik ga de slaapklamer laten knallen, heerlijk oranje met rood.   Nog even en dan hebben we in ons huis kabel! Kan ik vaker on line zijn en zonder problemen (als het goed is).

We hebben nog een week om te klussen enne in deze twee weken hebben we ons huis niet eens fatsoenlijk ingewijd, moeten we maar eens snel gaan doen  

heel veel liefs en een dikke knuffiebuffie
Sjan

Hee Sjanneke,

Jeetje meis dus ze komen nu dus met zwaarder geschut! Je voelde het dus al aankomen. Zo schiet het natuurlijk ook niet op. Die injecties zullen vast een veel beter resultaat opleveren. Goed idee dat Pietje uit logeren gaat!! HIHIHI!

Het gaat echt goedkomen hoor! Je krijgt het niet voor niets maar het gaat om het resultaat en dan ben je straks alle ellende vergeten.

Goed idee om lekker samen uit eten te gaan. Dat hadden jullie meer dan verdiend!!
Enne wat dat inwijden betreft! SNEL DOEN!

lfs inge

Terug
Bovenaan