Voor Sjanneke, fijn dat Pietje nog leefd!! hihihihi

Heeee liefie,

Gaat het nog een beetje met je, heb je een fijne avond gehad bij je vriendinnetje. Hoop dat je je nu even wat beter blijft voelen, laat je koppie niet hangen he, we leven allemaal met je mee. En hoop dat de eitjes snel een groeispurtje gaan krijgen. Kop op het komt zowiezo goed met ons allemaal. Zou leuk en te gek zijn als we straks samen zwanger zullen zijn. Maak er een heel fijn weekend van, blijf vooral genieten ok.

Ik ben straks voor een paar dagen weg met mijn mannetje en dochtertje we gaan een midweekje naar disney, zijn vrijdag weer terug, dus lees dan wel weer hoe het met je is.

knuffeldebuffeldeshufflevanmickey

hoi, hoi, wat ben je toch een schat, krijg gewoon weer positieve energie als ik je berichtje lees! waardereing op en top!!!
Het heeft me wel goed gedaan allemaal, zekers te weten. ff ontspannen en mijn mannetje is ook geweest en kreeg meteen een dikke knuf. heb gister van hem een mooie bos bloemen gekregen, kortom een lieverd is hij. Ik ga gestaag verder maar merk wel dat naarmate ik meer tegenslag krijg ik het steeds moeilijker vind. Maar door mijn kopje niet te laten hangen en ervoor te zorgen dat ik lekker in mijn vel blijf zitten is het goed te doen (pfffffffff, hahahaha) Ik stort me vandaag helemaal op het schoonmaken en straks stort ik me op het huisje, en als pietje vervelend is dan stort ik me boven op hem...........
Jij heel veel plezier in euro disney, geniet er helemaal van en kom met een hoop positieve energie weer terug! maak er een leuk uitje van, ,je hebt het verdient!!!!

dikkeknuffiepuffiehuppelduffie Sjanneke

Terug
Bovenaan