Voor Sjanneke

Heeee Sjan,

Hoe gaat het vandaag met je?? Voel je je weer wat beter, vindt het echt heel sneu dat het niet is gelukt deze maand, ook sneu voor je mannetje natuurlijk en voor Piet ook, want nu de dosis verhoogd wordt krijgt hij/zij natuurlijk ook weer een koekenpan tegen z'n schattige kleine-vogeltjes hoofd!!! Ik denk aan je/jullie kop op, stuur al mijn positieve energie jou kant op, het gaat echt lukken. Fijn weekend nog even, en spreek je weer heel snel ok.

Dikkeknuffelshuffel van mij

Haaa lieve Mick,

Het gaat vandaag al een stuk beter met ons allemaal. We kunnen het goed naast ons neerleggen en kijken al weer verder. Op naar de volgende maand. Helaas is pietje een vervelend ding, zo erg vervelend dat mijn man ervan af wil........maar dat weet ik nog zo net niet. Moet ik heel erg goed over nadenken..........
Nu nog een weekje werken en dat lekker drie weken vakantie. Moet zeggen dat ik daar wel bij mee ben want dan kan mijn ventje deze ronde lekker vaak met me mee naar het ziekenhuis. Is ook wel eens fijn. Verder gaan we het rustig aan doen en lekker blijven genieten van het o zo mooie weer in Nederland. komt goed uit is het ook niet zo warm met klussen.
Een hele grote dankje wel knuffel voor alle positieve energie! Heeft goed geholpen!

knaffeldebiffel.
Sjan

Hee meissie,

Goed om te horen dat de rust weer een beetje is teruggekeerd na deze tegenvaller. Het hoort er allemaal bij en jouw tijd komt ook echt enz enz enz maarja het blijft natuurlijk gewoon KL@TE!
Geniet lekker van je nieuwe huis!!!!
Fijn dat je mannetje vrij is en jullie wat vaker samen naar het ziekenhuis kunnen!
lfs inge

jaaaaa toppie he? Dat geeft me veel steun. Vandaag weer geweest en we hebben groen licht om te starten met de medicijnen. Aankomende zondag gaan we saampjes kijken of er iets aan het groeien is. ik hoop zo dat het deze keer iets sneller gaat.
De arts zei vandaag dat we na deze ronde een evaluatie krijgen om te zien of ik wel de juiste medicijnen heb, anders gaan we over op andere medicijnen.We worden goed in de gaten gehouden!!! Heerlijk.

Dikke knuffieknif
Sjan

Heee Sjanneke,

Wat een goed nieuws laten we hopen dat je idd nu sneller resultaat hebt, heb er een heel goed gevoel over, en als de medicijnen niet aanslaan dan weet je het toch ook snel genoeg toch?? Dan moet je zo snel mogelijk met andere medicijnen beginnen, maar dan baal je er wel van, maar goed hoe dan ook gaat het goed komen, stuur al mijn positieve energie jou/jullie kant op ok!!!! Goed dat jullie iig weer groenlicht gekregen hebben, super goed nieuws dus.

knuffeldebuffelsnuffel van mij

Terug
Bovenaan