Voor Sjanneke!

Nog effe over je vraag op mijn log!

Neeeee een weblog maken is echt niet moeilijk! Lill heeft me geholpen en ik zou jou weer kunnen helpen als je dan leuk vind! Het is echt leuk om te doen en het van je afschrijven helpt erg goed vind ik.

Hierbij de site: http://www.web-log.nl

Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.

Je kunt me ook mailen op inge12474@hotmail.com of dit adres aan je msn toevoegen en dan kan ik je per msn helpen.

lfs inge

Hey Ing,
Bedankt voor je reactie. het lijk me leuk om te doen maar ook wel veel werk waar veel tijd in zit. Of valt dit mee? Ik ben het wel aan het overwegen en zal zeker even gaan snuffelen op de site.

Ik las op een geplaatst bericht van je dat de operatie achter de rug is. En ik moet zeggen dat je  een enorme troela bent, heerlijk om te lezen die actie van je. Je groot houden zodat je eerder weg kan, tja en dan zit je met de gebakken peren. maar ff alle gekheid op een stokje, ik hoop dat het een beetje met je gaat en dat je snel weer op de been bent. Wel weer toevallig dat er iemand tegenover je ligt met een baby. Is altijd zo op de momenten dat je er niet op zit te wachten dan gebeuren er de vervelendste dingen.

Hoe je taai!!!!

Dikke knuf Sjan

Hoi,

Het kost niet veel tijd hoor. Ik was alleen wat tijd kwijt aan het bijschrijven van alles tot aan nu en het maken van de lay out maar daar kun je natuurlijk net zo lang over doen als je wil. Nu is een berichtje of een plaatje binnen een minuut geplaatst. Eigenlijk net als op het forum. Ik lig hier toch de hele dag te niksen dus ik wil ook wel een opzetje voor je maken hoor. Je kunt dan bv zeggen welke kleuren je leuk vind en dan puzzel ik wel wat.
Het is uiteindelijk leuk en ontspannend om te doen en ik merk dat het erg therapeutisch werkt om het van me af te schrijven. Scheelt toch weer een uurtje dokter Phil kijken! Whahahahaha!

Ja ik ben inderdaad een mieppie. Ik hou gewoon niet zo van ziekenhuizen en slaap liever in mijn eigen bed. Of ik me nu daar ziek voel of thuis dacht ik..........
Ik voel me vandaag alweer een stuk beter hoor. Het irritante is wel dat mijn darmen nog steeds staken door de morfine en ik die zetpillen ook meer dan zat ben. Gelukkig gaat het goed met mijn voet dus hoef ik nu steeds minder te nemen.

lfs inge

Haaaai Mieppie,

Fijn om te horen (lezen) dat het al iets beter gaat met je voet. je humor is ook alweer aanwezig, heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.
Ik vind het erg lief van je dat je me zou willen helpen. Ben inmiddels zelf aan de slag gegaan en ik moet zeggen het is wel even puzzelen met de kleuren.
Mijn vent vindt het erg goed dat ik dit ga doen, waarschijnlijk hoopt hij dat ik dan minder last heb van die stemmingswisselingen, arme man..............hahahahaha ook mannen mogen er last van hebben (wij last  hunnie last)

Kun je niet aan die bouwvakkers vragen of ze een lekker kiwi willen schillen voor je ofzo (goed voor de poeperietus) laat je maar eens lekker in de watten leggen (alhoewel je huis ook af moet tuurlijk)

In ieder geval een dikke knuf van mij

Sjan

Heee die plaatjes plaatsen is niet moeilijk maar je moet het even weten. Lill heeft het mij per chat uitgelegd omdat je het dan direct kan doen.
Je kan me aan je msn toevoegen onder het volgende emailadres: inge12474@hotmail.com

Ik zal hier vast proberen uit te leggen hoe het moet:

Afhankelijk waar je het plaatje wil (menutekst of in een log) schrijf of click je het volgende:

Dit kun je dus los intypen maar ook boven in je  scherm aanklikken.
Je zoekt vervolgens plaatjes op. Ik haal ze overal vandaan. Van speciale plaatjessites, van andere logs enz enz.
Je gaat op een plaatje staan en klikt met je rechtermuisknop. Er opent dan een schermpje waar je onderaan eigenschappen ziet staan. Hier klik je op en dan zie je adres staan (url) die kopieer je en die plaats je tussen de
in en dan sla je het op en staat het op je site.

Hierbij wat sites:
http://www.voordehebweb.nl
http://www.defunhuispagina.com

Geef me even je adres dan voeg ik je link toe aan mijn log en dan kunnen we lekker heen en weer loggen! Hahahaha!

Ojaaa die schapen in mijn koptekst heb ik aangevraagd bij een aantal hobby-isten die het leuk vinden om die dingen gratis voor je te maken. Je geeft ze je email adres en ze mailen je de url. Je komt effe op de wachtlijst want ze helpen de aanmeldingen op volgorde van binnenkomst.
Hierbij hun site: http://www.kopfotos.web-log.nl

Succes ermee en wens die arme man van je sterkte (NOT want ik ben het met de stelling wij een dip hunnie een dip eens!!!!) Whahaha!

lfs inge

Terug
Bovenaan