voor sjanneke

heeee sjanneke

Als je je web log gestart ben laat je het adres dan hier even achter? Dan kom ik ook op bezoek natuurlijk. Succes met de cursus bij inge. De web log van inge is super dus dan komt het met die van jou ook wel goed!!!!!

liefs rozemarijn

heeee sjanneke

Het gaat hier aardig hier en daar misselijk maar goed. Ik heb de hormonen potten en spuiten goed toe gesproken voor ik begon met spuiten.
We hebben een deal gesloten      we gaan er wat van maken en ze gaan me niet meer zo pesten... MMmmmmmm ben benieuwd of ze zich aan hun afspraak houden    we wachten het rustig af....      nu weekend  vieren het weer wordt niet echt wat maar binnen met de houtkachel aan is het heel gezellig!!!
goed weekend gewenst..

liefs rozemarijn

Wahahahaha, goed van je dat je ze flink hebt toegeproken!!!!!!Laat je niet gek maken!
lekker zeg dat je de houtkachel aan hebt. Wij hebben er ook een maar deze moet nog aangesloten worden. kan niet wachten.

Enne ik ben begonnen hoor met mijn weblog. het staat nog in de kinderschoenen maar je   kan wel even spieken komt ie:
www.  babydroom.web-log.nl/

Dus als je zin hebt mag je gerust kijken, hij is enkel nog niet af.

Hou je taai en als het ff niet lukt dan laat van je horen!!!!

Dikke knuf Sjan

heee sjanneke

ik heb je adres opgeschreven hoor en ga zo ook even een bezoekje brengen.
Ik ben vandaag een beetje stressie want we moeten morgen weer een potje inleveren omdat het de vorige keer op zaadjes is gestrand wil de gyn tussen de icsi door een extra onderzoek. Heel fijn dat hij zo mee denkt en dat dat ook kan maar ben ondertussen ook wel flink ongerust            dan ook nog een week wachten op de uitslag dan echo's aaaaaaaaaa ik ga gillen het ging zo goed en nu maak ik me toch weer druk..... HORMONEN   waar blijft jullie beloften?
nou ja de kachel maar weer aanzetten tot tien tellen rustig blijven ademen tja wat nog meer ik weet het niet gewoon maar wachten is denk de enige echte oplossing mmmm.
                   het is iedergeval goed voor het huishouden.....
ik ga gauw even bij je op bezoek hoor!!!!!

liefs rozemarijn

Terug
Bovenaan