voor skilte

A

Anoniem

Guest
hoi skilte

ik las dat jij ook in alkmaar woont wat leuk joh. hoe lang ben jij al bezig met zwanger worden ik ben nu 7 maanden bezig.

groetjes superdees

Hoi hoi...
Wat leuk he ..allebei uit alkmaar...
Ik ben net bezig met de 2e ronde..Mijn nod is dinsdag de 14e!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dus nog even aftellen.....Het is allemaal reuze spannend..Jullie gaan ook voor de eerste??
Ik heb de laatste dagen een soort spierpijn gevoel onder in mijn buik ,maar niets actiefs gedaan..Ik weet niet of dit wat kan betekenen??
Wanneer is jouw NOD??
groetjes skilte

hee skilte

ja wij  zijn ook  voor  ons eerst kindje bezig ,11 juni ongi geworden dus ik ga weer door naar de volgende ronde. we zijn nu 6 maanden bezig . ik ben om de 26 dagen ongi dus ik zou ong 6 juli weer ongi moeten worden.
hoe oud ben jij eigenlijk ik ben 22

groetjes superdees

hoi superdees...
Ik heb morgen nod en ben nu al erg nerveus...
Ga om de haverklap naar de wc...Af en toe denk ik weleens 'doe 's normaal'. Ben nog maar net met tweede ronde bezig..Heb ook wel het gevoel dat ik ongi moet worden, maar ja misschien hebben anderen dat ook wel en waren ze toch zwanger..Laten we het hopen..
Ik ben trouwens 24 jaar...
Nou ga ik als ik morgen niet ongi wordt, wel denk woensdagochtend direct testen...
Zijn er vriendinnen van jou die al kinderen hebben??

groetjes skilte

hee skilte

ik heb één vriendin met een kind van geloof al weer bijna 6 jaar zij zelf is net 30 geworden, maar de rest van mijn vriendinnen zijn allemaal jonger dan ik en hebben geen kinderen en zover ik weet ook nog geen zin in kinderen. ik heb ook wel eens gedacht van yes het is raak want ik had echt verschijnselen, pijnlijke borsten, trek in eten waar ik nooit trek in heb, heel erg moe zijn, steken in me buik, en ook wel hoofdpijn en misselijk. maar achteraf bleek ik niet zwanger te zijn maar er gewoon te veel mee bezig zijn om het te worden. vandaar dat ik ook een beetje probeer er niet te veel aan te denken en nu denk ik er  niet echt aan omdat het effe niet zo goed gaat tussen mij en me vriend  en ik hoop dat er daar snel verandering in komt.
voor jou is het morgen een spannende dag word je nou wel of niet ongi.
ben jij het met regelmaat of heb je wel eens een langere cycles. ik ben het om de 26 dagen maar soms 1a2 dagen langer

groetjes dees

Terug
Bovenaan