voor skipke

hi daphne

wat grappig dat jouw dochter ook nynke heet. wanneer is zij geboren? heeft ze nog een tweede naam?

mijn nynke is 16 januari geboren en heet ook nog anna.

groetjes
annemarie

Hoi Annemarie,

Ja, leuk he? En ook hetzelfde geschreven! Ze is 6 januari geboren, ik was eigenlijk 14 januari uitgerekend. Ze was 3740 gram. Wanneer was jij uitgerekend?
Ze heeft nog twee namen: Neeltje (naar mijn schoonmoeder) en Johanna (naar mijn eigen moeder). Anna is ook mooi, is dat omdat je het een mooie naam vond of is zij ook vernoemd?

Groetjes,
Daphne

hi

ik was 19 januari uitgerekend en ik ben 16 januari bevallen. nynke vonden we gewoon een mooie naam. mijn man kwam met nienke  als klank  en ik vond nynke mooier.

anna is de derde naam van mijn moeder.

we houden elkaar in de gaten!!!!

annemarie

ps mijn poppetje was 3945 gram en 53 cm. maandag gaan we weer naar het bureau, ben benieuwd hoeveel ze nu weer is gegroeid.

ik probeerde een foto te plaatsen, maar dat lukt op een of andere manier niet. ik ga het nog uitzoeken.

hoi annemarie, ik vond nynke met een "y" ook mooier, schijnt ook het origineel te zijn volgens de friese kraamverzorgster die ik had!
mijn nynke staat op pagina 2 van het forum bij topic "fotopoging". ik zal er binnenkort nog een plaatsen, maar dat kan niet op deze computer (apple). ik wist ook niet hoe je de foto moest plaatsen maar heb het gevraagd en dit was het antwoord:"ik heb het nu via photobucket.com gedaan (gewoon je foto uploaden en dan kopieeren en hier weer plakken) je kunt bijv ook een mijn album.nl aanmaken. Als je je foto's eenmaal ergens hebt staan is het een eitje!" zo is het mij dus gelukt!

groetjes,
daphne en nynke

Terug
Bovenaan