Voor Skitje

A

Anoniem

Guest
he hallo,

En, hoe is het gegaan? Is het afkolen gelukt?
en hoe is het met Tess gegaan? Wel goed denk ik he?! Moeders had er zeker meer moeite mee! Geef niet hoor, is een hele natuurlijke reactie.

Ik was vandaag in Arnhem, daar hadden ze ook die fles bij de Etos. Volgende week vrijdag gaan we weer die kant op, dan is het een jaar geleden dat mijn peetoom is overleden, als je zo'n fles moet hebben, zeg het dan even, dan kan ik kijken of ik hem voor je kan halen.

Groetjes, Marieke

Hoi Marieke,

Wat lief dat je naar vraagt.
Het afkolven is prima gegaan.En die fles heb ik ook.Ik heb haar bij mijn Ma nog de borst gegeven en daarna op bedje gelegd.Ze ging gelijk slapen.
Maar nou komt het,ze heeft gewoon lekker heel de nacht doorgeslapen net als thuis.Ze huilde ook helemaal niet toen ze smorgens wakker werd en mijn moeder zag.Volgens mijn moeder vond ze het wel leuk,want ze had een oor tot oor glimlach voor mijn moeder.
Mijn moeder maakt de melk warm in zo'n steamer van Philips en wil haar de fles geven.Madammeke moet het niet...mijn Ma probeert het met een lepeltje...nee,moet ze niet...mijn Ma geeft het haar gewoon uit een drinkbeker...nee,Oma dat moet ik niet.Mijn moeder mij gebeld(ik woon een straat verder),dus om 6 uur smorgens zat ik al bij mijn Ma ons Tess de borst te geven hahahaha..Ben daarna weer naar huis gegaan,terug men bedje in en mijn Ma heeft lekker verder kunnen tutten met haar kleindochter.Om 10 hebben we haar weer opgehaald.
Ik had er helemaal geen zin in om te gaan feesten,maar ik ben toch blij dat we zijn gegaan.Ik vond het alleen verschrikkelijk toen we snachts thuiskwamen en haar bedje was leeg.Heb ik wel effe een paar traantjes gelaten,maar goed..ze heeft het erg naar haar zin gehad bij Oma.Gelukkig.

Groetjes Kitty en Tess.

Fijn dat het goed is gegaan!

Lyanne wil ook van niemand anders drinken dan van mij. Zelfs niet van haar vader,die er geen geduld voor heeft overigens!

Groetjes, Marieke

Kan me ook wel voorstellen dat als je die lekkere zachte, warme borst van mamma gewend bent dat je dan denkt : 'ga lekker fietsen met die plastic nepfles!'
Als je wilt dat je kindje dat goedvind zul je dat regelmatig moeten doen, anders trappen ze er echt niet in hoor!
Lang leven de mamma's! Onvervangbaar!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan