Voor skitje.

A

Anoniem

Guest
Ik las je verhaal van je prachtige dochter, die 2 jaar zou zijn geworden.
Vreselijk om dat mee te maken, heb veel respect voor je.
Ik heb een vraagje, weet niet of je er over wilt praten, maar waar aan is je  dochter overleden?
Ze ziet er zo vredeig uit op de foto, en de foto is prachtig.
Ik zit hier nu gewoon te huilen, sorry.

Veel liefs Sabina Mama van Joëlla.

uppp

hey meis,

Ik vind het ook een heel naar verhaal....en het maalt mij ook telkens door het hoofd....

Skitje.....een dikke knuffel

Liefs Denise

Hoi hoi,

Bedankt voor de lieve reacties.

Nouk is overleden aan een  hartafwijking,aorta stenose.(linkerhartklep die dicht zit,dus geen bloed doorpompt)Het is een erfelijke afwijking die ik zelf ook heb,maar ik heb er geen last van.
Op de foto is ze net geboren04-10-'05) en weten we nog van helemaal niets,maar ze ging snel achteruit en ze is overgebracht naar het Sophia kinderziekenhuis.Daar is ze meteen geopereerd en de eerste dagen ging het eigenlijk best goed.Maar toen ging ze best snel achteruit en op 14-10-'05 hebben we ze moeten laten gaan.We mochten haar gelukkig mee naar huis nemen en ze heeft thuis opgebaard gelegen.Moeilijk voor te stellen,maar we zijn zo blij dat we dat gedaan hebben.Zo is ze tenminste toch nog thuis geweest.

Liefs Kitty

Hey meis,

wat een naar verhaal zeg...maar jijzelf hebt deze afwijking ook....ben je daar aan geopereerd of hoeft dat niet???? ja miss. een rare vraag maar ik weet echt niet hoe dat allemaal in zn werking gaat.....

maar wat leuk dat ze toch bij jullie thuis is geweest....ondanks alle verdriet....

nogmaals een dikke knuff voor jullie drietjes

Terug
Bovenaan