Voor Solleke

Hoi Solleke,

Ik wil je even een hart onder de riem steken door te vertellen dat ik tussen 9 en 13 weken zwangerschap ook last gehad heb van bloedingen. Een aantal oude bekenden van dit forum zullen zich mij ook nog wel herinneren. Ik heb op een gegeven moment een bloeding gehad waarbij het bloed eruit stroomde en er ook nog stolsels meekwamen.
Toch ben ik vandaag de dag 39 weken en 4 dagen zwanger!!!! Ik ga niet zeggen dat het nooit meer fout kan gaan, maar zoals je ziet kan het ook met bloedingen wel goed gaan.

Bij mijn eerste zwangerschap had ik geen last van bloedingen maar ontdekten ze een leeg vruchtzakje en nu bij deze tweede  ben ik half leeggelopen maar heb hopelijk ik met een aantal dagen een kindje in mijn armen.

Ik wens je in ieder geval nog heel veel succes en sterkte de komende dagen en maanden. Het zal nog wel even "eng" blijven maar als je op een gegeven moment dagelijks contact hebt met het kindje in je buik zul je er ook van kunnen gaan genieten.

Liefs Sammy

Hoi solleke,

Heel veel succes ermee, ik hoop ook dat ik gauw zwanger word ik heb eind juni een miskraam gehad en heb een regelmatige menstuatie maar nu ben ik een week te vroeg en heel weinig . Ik weet niet wat ik er van moet denken toen ik de vorige keer zwanger was verloor ik ook bloed maar ook onzeker en bracht de verloskundige het verdrietige nieuws. Vandaar gestopt met de pil en hoop ik gauw zwanger te worden maar wanneer weet ik niet. Ik wens jullie heel veel succes toe en plezier.

gr ronda

Hoi Sammy, dank je wel voor je opbeurenden woorden, doen me goed! Fijn om te horen dat het ook positief kan lopen. Met mijn miskraam had ik vanaf dag 1 al heel sterk het gevoel dat het niet goed zat, dat heb ik nu veel minder, maar ik vind het heel moeilijk om het positieve gevoel erin te houden met die bloedingen. En het vervelende vind ik eigenlijk dat ik ook geen zekerheid heb dat het nu stopt, ik ben er eigenlijk van overtuigd dat het nog wel vaker zal gebeuren. Tja, als dat ervoor nodig is dan heb ik het natuurlijk ervoor over, als het maar iets oplevert....! Gekke vind ik wel dat ik best een goed gevoel heb dus over de zwangerschap, maar dat ik me totaal niet kan voorstellen dat er dadelijk ook daadwerkelijk een kindje uit mij gaat komen, daar heb ik totaal geen gevoel bij, heel raar! Heb jij dat ook nog of is het bij jou wel wat meer gaan leven? Lijkt me sowieso wel prettig inderdaad om het kindje op een gegeven moment te gaan voelen, hoef je ook niet meer zo ontzettend uit te kijken naar de bezoekjes aan vk of gyn niet?
Ondertussen wachten wij geduldig op onze echo aankomende dinsdag, heel spannend en ben heel erg benieuwd wat de gyn er allemaal van vindt zo...!
Liefs Solleke

Terug
Bovenaan