Voor Soraja

A

Anoniem

Guest
Hoi Vera/Soraja,

Er is idd iets verkeerd gegaan. Weet niet waar. Misschien wel bij mij. Sorry in ieder geval! Zo te lezen ben je nu idd in ronde 2. En als je nu nog even geen idee hebt van NOD, dan kan ik je voorlopig bij de  onwetenden zetten. Dit zijn degenen waarbij de cyclus onregelmatig is, of die het niet precies weten wanneer ze NOD hebben. Vind je dat een goed idee? Als je dan weer ongi word, heb je misschien een duidelijker beeld van je cyclus. Dan kun je ook beter een NOD berekenen.

Groetjes, Kat

Hoi Kat,

Ben nu voor de 2e keer ongi geworden, en dat is dus de 2e ronde.
Mijn menstruatie is nu voor de 2e keer maar 2 dagen geweest.
Zijn er meer mensen waarbij de menstruatie maar zo kort is?
Vorige keer was dit ook zo, en ik dacht dat het nu anders zou zijn,
maar zoals het nu uitziet, blijft het nu na de 2e dag ook alweer weg!!
Dus als ik nog eens ongi zou worden kan ik vergelijken of het weer 27
dagen is, en dan is er wat meer duidelijkheid.
Ik vind het een goed plan als je me bij de onduidelijke zet, want ik weet het
ook nog niet echt. Maar goed. Alvast bedankt. Hoop dat dit bericht wel over komt.
Groetjes Vera.

Hoi Soraya,

2 Keer ongesteld geweest? Dan ga je nu de derde ronde in. Ronde 1 is de ronde na het stoppen met een voorbehoedsmiddel. (pil, spiraal, condoom) Ronde 2 begint na de eerste keer ongesteld na het stoppen. Jij geeft aan al 2 keer ongesteld geweest te zijn, dus dan ben je nu aan ronde 3 begonnen. Het kan dat je maar kort ongesteld bent. Het kan komen doordat je pas kort met pil of spiraal gestopt bent. Maar het kan ook gewoon jouw soort ongi zijn. Als je het niet vertrouwd moet je gewoon even naar de huisarts gaan.

Je komt op de nieuwe lijst goed te staan!

Groetjes, Kat

quote: Kat reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-09-2005 21:01:03'));

Hoi Soraya,

2 Keer ongesteld geweest? Dan ga je nu de derde ronde in. Ronde 1 is de ronde na het stoppen met een voorbehoedsmiddel. (pil, spiraal, condoom) Ronde 2 begint na de eerste keer ongesteld na het stoppen. Jij geeft aan al 2 keer ongesteld geweest te zijn, dus dan ben je nu aan ronde 3 begonnen. Het kan dat je maar kort ongesteld bent. Het kan komen doordat je pas kort met pil of spiraal gestopt bent. Maar het kan ook gewoon jouw soort ongi zijn. Als je het niet vertrouwd moet je gewoon even naar de huisarts gaan.

Je komt op de nieuwe lijst goed te staan!

Groetjes, Kat

Voor KAT

Ik zag inderdaad dat ik aan de nieuwe lijst ben toegevoegd. Bedankt.
Ik moet er gewoon aan wennen dat de menstruatie anders is dan normaal.
Het is sinds ik met de pil gestopt men, minder heftig, minder bloed,
minder klachten. Bijna niks merk ik er van. Heerlijk.
Maar ja, voor hoe lang. Zijn er mensen die dit herkennen.
Ik weet wel dat de menstruatie tijdens en na de pil anders is,
maar ik moet er erg aan wennen.
Maar idd we moeten gewoon geduld hebben. Succes en sterkte allemaal.
Groetjes Vera.

ps moet ik nu reageren via dat blauwe tekentje, of via bericht plaatsen?!?!?

Hoi,

Druk op het icoontje reageer. Dan verschijnt het blancostuk waarin je kunt reageren. Daarna op plaats bericht dukken, en voila het staat er!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan