Voor Soraja

A

Anoniem

Guest
Hoi Soraja,

Ik zag dat Ilona al antwoord had gegeven op de meeste vragen maar ik dacht zo vind je   het sneller terug.
NOD = niet ongesteld dag (dag waarop je ongesteld moet worden maar dit willen we niet)
MMM = Medische Malle Molen

Ik ben zelf 32 jaar (nou ja nog een dikke week 31) en ben ook bezig voor de eerste. Ik zie ook veel jongeren voor mijn gevoel maar ja, ach iedereen begint op zijn of haar tijd toch? Soms vind ik mezelf ook een oude taart  maar gelukkig heb ik veel vrienden om me heen die 35 waren en toen pas de eerste kregen...

Wanneer ga je naar de gyn... tja da's voor iedereen anders. Ikzelf ben na 7 maanden al doorgestuurd omdat ik niet meer ongi werd en ook niet zwanger was. Misschien scheelt het dat ik al 30 was en stuurde de arts me daarom sneller door of ik heb gewoon een hele lieve dokter (wat ook waar is).
Je kan altijd naar je huisarts toegaan en met hem/haar erover praten. WIe weet wat hij/zij je te melden heeft.

En over dat meekletsen dat komt vanzelf. Ik lees zelf ook veel meer dan dat ik schrijf of reageer. Ik ben net een hele tijd niet geweest en kom nu weer eens kijken.

Succes met alles

Liefs
Joanna

Hoi Joanna,

Sorry, voor deze ongebruikelijke tijd.
Maar mijn schoonbroer woont in Houston,
dus dan mag het duidelijk zijn, waarom ik er nu nog ben.
Mijn man is nu met hem aant bellen, dus er is nog contact,
en het gaat nu nog goed. Als het goed is, hebben we geluk.
Rita is zich nl. aant verplaatsen, maar daar zijn we hier niet voor!

Bedankt voor de toelichting, geweldig al die benamingen.
Dat helpt me alweer een stuk op weg.
We zijn nu in ronde 3, en ik heb vanmorgen toevallig een gesprek met
de ha gehad, en toen ik buiten stond, dacht ik, dat had ik nog kunnen vragen.
Ik ging nl. voor hele andere dingen. maar dat komt dan nog wel.
Ik heb pas 2 keer een menstruatie gehad, maar ja, voor ons die graag willen,
duurt het allemaal te lang. Maar geduld blijft een schone zaak.

Jongens, allemaal vol blijven houden. Succes ermee, en klus ze!!
Groetjes Soraja, 30, 1e kindje, ronde 3.

Terug
Bovenaan