voor souraya ... ivm prolactine

A

Anoniem

Guest
Hallo souraya,

Je hebt vandaag gereageerd op mijn onderwerp. Ik zou graag nog wat meer willen weten over jou verhaal.
Zoals of je ook veel overtijd was, en/of je ook nog andere zwangerschapsverschijnselen had? Want deze zijn bij mij duidelijk aanwezig.

Verder neem ik wel je advies en begin morgen mijn HA te bellen. En als ik weer nee... hoor bel ik gewoon zelf naar de gyn. op voor een bloedproef.

Ook de online verloskundige van mijn ziekeoinds zei, dat als het al een MK is dat ik allang bloed had moeten verliezen en verder zei ze dat de testen er wel vaker langs zitten.

Alvast bedankt voor je reactie(s)

Groetjes Nathalie

Hai Nathalie,

Ik las je berichtje ik zal je wat meer vertellen over die prolactine gehalte. IK had niet echt zwangerschapsverschijnselen. Ik wordt wel altijd op de 28ste dag ongesteld maar  ik was vaker 2dagen overtijd ik d8 toen dat ik zwanger was. Maar jij zou eens heel goed zwanger kunnen zijn. Want die melkafscheiding kan ook gewoon zwangerschap betekenen. IK vond t heel jammer dat t bij mij niet zo was. Ik moet nu a.s vrijdag weer naar de gyn ik loop nu elke maand bij hem. IK hoef nu nog 3weken die medicijnen te slikken en dan moet ik weer bloedprikken om te kijken of de gehalte helemaal gedaald is.

De gyn. zij dat die gehalte bij vrouwen voorkomt die al bevallen zijn of zwanger (kunnen) zijn bij mij was allebei niet t geval. Omdat ik niet zwanger was moest ik meteen medicijnen gaan slikken omdat t tot onvruchtbaarheid kan leiden. Iedereen heeft een prolactine gehalte maar t moet niet hoog zijn. ik heb ook een MRI scan gemaakt ik moest in de tunnel zodat ze in mn hersenen kunnen kijken of iets is gegroeid (iedereen heeft namelijk een tumor zo klein als een erwt dit heeft te maken met die prolactine gehalte) maar gelukkig was er niks gegroeid bij mij. alles is nu goed en ik moet gewoon afwachten.

Ik hoop dat t niet te omslachtig is geworden soms snap ik zelf niks meer van wat een sensatie! laat je me wel weten hoe t gegaan is ik ben eigenlijk wel benieuwd ik hoop echt dat t bij jou een zwangerschap is.

xx souraya

Hallo Souraya,

Bedankt voor het reageren.
Ik hoop voor je dat je snel weer doelgericht kunt gaan klussen en dit een vervelende herinnering voor je wordt. En ik duim voor je dat de medicijnen je een flinke duw in de goed richting geven. Houd me op de hoogte.

Inmiddels ben ik 21 dagen nod. Ik was 19 d. nod toen mijn borsten melk producerden. Dus dat is wel wat later als bij   jou. In hoever dit van belang is????  
Ik heb wel je advies gevolgd en de HA gesproken en uitgelegd wat er aan de hand was. Hij vond het goed dat ik gebeld heb en heeft overleg met de gyn. en volgende week dinsdag krijg ik een echo. Mits ik niet ongi wordt natuurlijk. Wordt ik het wel verwacht hij dat het probleem zichzelf zal oplossen. Hij zei wel dat dit hem vreemd in de oren klonk en ik merkte ook in het gesprek dat hij niet goed wist wat hij er mee aan moest.
Ik denk ook dat ik nog een week moet wachten ivm een eventueel te herkennen hartritme omdat dit meestal in wk 7 gebeurd.

Stiekem hoop ik dat ik tot de 1% hoor die de testen niet pakken en gewoon gezond zwanger ben. Een beetje hoop mag toch wel, niet!

Groetjes Nathalie

Terug
Bovenaan