Voor Steffie, Winnie, Moi, Brigitte & Sol

Lieve Steffie
Ik ben echt zo ontzettend blij voor je! Misschien dat je nu toch wel gaat geloven. God bestaat echt, hij heeft jou ook gemaakt en je kleintje ook, dus... :) Ik zou het niet zeggen als ik het niet zeker wist. Weet je al wanneer je bent uitgerekend? Veel liefs, Leah

Lieve Winnie, Moi, Brigitte en Sol,
jullie namen staan nu ook op het papiertje en ik zal echt elke dag voor jullie bidden. Hopelijk bidden jullie zelf ook mee, want God luistert naar jullie en Hij doet nog steeds wonderen!!!! Kennen jullie de verhalen uit de Bijbel? Zulke dingen gebeuren nog steeds! Veel liefs van Leah

p.s. Lara, Luna, Claudy, Inge en Molly en wie er nog meer hadden gereageerd, voor jullie wordt er ook nog gebeden!

Lieve Leah,

Ik wil jhe nogmaals bedanken dat je de moeite heb willen nemen om voor mij te bidden! je bent fantastisch!

Ik ben rond 17 februari uitgerekend!

Liefs Steffie

Hoi Leah,

Ik vind het ook super dat je iedere dag voor ons bidt hoor. Wat ik al zei, ik geloof zelf niet op de manier waarop jij het beleeft. Maar toch kijk ik af en toe wel eens naar boven om te vragen of diegene die daar is wil helpen onze grootste wens uit te laten komen.

Leah, ben je zelf eigenlijk ook aan het proberen zwanger te worden?

Liefs,
Luna

Hallo Leah,

Dank je wel dat je nog iedere dag voor ons bid, wil je ook voor mijn man bidden die wordt binnen nu en 10 weken geopereerd, zodat de vruchtbaarheid mogelijk kan verbeteren, het zou fijn zijn als die operatie lukt.
Bedankt, liefs molly.

Hoi Leah,

Bedankt dat je nog steeds voor mij en de rest hier aan het bidden bent.
Grappig detail: Sinds je begonnen ben zijn er ineens een aantal zwanger??!! Toeval of toch .....

Nogmaals bedankt,

Liefs Claudy

Lieve Leah,

Bedankt dat je de moeite neemt om voor ons allemaal te bidden. Inderdaad opvallend wat Claudy zegt.

Vooral volhouden dus!

Nogmaals bedankt!
Liefs Inge

Hoi allemaal, ik hoop echt dat jullie allemaal snel zwanger zijn!! Luna vroeg of ik zelf bezig was proberen zwanger te worden, ik ben zelf nu acht weken zwanger... ! Heel erg blij mee en ik gun het jullie ook zo!!!
Veel liefs, Leah

Terug
Bovenaan