voor steffie

Hoi Steffie,

Hoe gaat het met je? Heb je al enig ideen of de clomid zijn werk goed heeft gedaan?? Erg spannend allemaal...ik ben nu ongi,,,ondanks dat ik geen eisprong had,,ik snap hier helemaal niks van! Ik hoop dat ik evengoed deze maand nog aan de clomid mag. Ik moet maandag naar de gyn, maar dan zit ik op dag 6 van mijn cycles..even afwachten maar!!

Ik ga voor jullie duimen hoor!

Liefs moi xxx

Hey Moi,

Ja de clomid heeft zijn werk gedaan! oleee ben gisteren bij de gyn geweest voor die uitslag! we zitten nu in de "wacht fase" dus das spannend! ik heb zelf voor het eerst in dit hele jaat een goed gevoel erover dus das misschien een goed voorteken!

maar als je geen eisprong hebt dan word je gewoon ongesteld! dat heb ik ook 11 maanden gehad!

Dikke kus Steffie

(ps: ben je nooit meer online op msn????)

Hoi Steffie,

Wat geweldig joh,,echt spannend nu!! Ja, ik was net nog even online, maar jij stond op afwezig!! O, dus dat kan gewoon geen eisprong en toch ongi! Gek eigenlijk he? Ben zo blij dat ik er nu achter ben gekomen, want als je ongi word denk je toch dat je een eisprong hebt en dan kun je nog wel een hele tijd aanmodderen!! Ik hoop wel dat ik deze maand nog mag beginnen met clomid!!

Wanneer is je NOD??
Ik ga snel,,,moet werken!!!
Liefs moi xxxx

hallo meiden,met mij werkte clomid niet en ben toen overgegaan naar 2 tabletten dagelijks.nu ben ik 8 weken zwanger.en we krijgen niet 1 niet 2 maar 3 kleine hummeltjes.dus meiden laat de moed niet zakken bij mij zag het er heel slecht uit en tis na 5 jaar uiteindelijk t0och gelukt.het gaat jullie vast ook lukken.liefs leen

sowheeeeeeeeee, DRIE???? gaaf zeg.......... nou meis van harte gefeliciteerd en ik hoop dat bij mij de clomid ook zijn werk doet en zorgt dat ik zwanger word!

Heel veel geluk ermee meissie

groetjes Steffi

Wow!!! Van harte gefeliciteerd, gefeliciterd en gefeliciteerd!! Alle moeite wordt beloond. wat fijn dat je ons dat even meldt, vooral voor de meiden die aan de clomid gaan of zijn! Heel veel geluk ermee, liefs, el.

Terug
Bovenaan