voor stephanie


Ik zag dat je gereageerd hebt op mijn berichtje, het kan aan mij liggen maar ik vond het niet echt een vriendelijke reactie, het kwam bij mij over alsof je het tegen een vervelend persoon hebt waar je snel van af wil komen.
ten eerste heb ik een boek over zwangerschap en zoals ze zelf misschien ook wel weet gaan er heel verschillende verhalen rond over wat je WEL en NIET mag eten.
ten tweede weet ik dat er veel over gesproken word op het forum, ik loop hier al langer dan vandaag maar als ik iets voor de zekerheid wil weten dan vraag ik dat, vragen staat vrij en daar is dit forum voor dacht ik zo.
ten derde over zout zijn de meningen ook verdeeld, de een zegt het mag wel en de ander zegt van niet.
misschien bedoel je het niet slecht maar zo komt het wel over, al zou ik 300 vragen op een dag stellen ik wil wel graag serieus genomen worden!

sarah 26+1 zwanger van 1e kindje

 
Jammer, ik dacht dat ik serieus antwoord had gegeven op je vragen. Ik vind het altijd fijn als ik een antwoord op een vraag kan geven, ik ben tenslotte moeder en heb alle kwaaltjes van zwangerschap al gehad. Ook heb ik 6 zwangerschapsboeken in de kast staan, vandaar de opmerking dat je misschien een boek zou kunnen lezen, ik heb er echt ontzettend veel uitgehaald, het was slechts een suggestie.  Natuurlijk is dit forum ervoor om vragen te stellen! Lekker mee doorgaan en no hard feelings??
Stephanie
 
Terug
Bovenaan