Voor Stephanie

A

Anoniem

Guest
Hoi Stephanie,

Kreta kan heel leuk zijn, of juist geen moer aan. Je moet echt weten waar je naar toe moet en met ouders die er al 15 jaar komen en nu zelfs een huis hebben gehuurd voor vijf jaar. Weet ik de plekjes wel. Een auto is ook onmisbaar en mijns inziens moet je de toeristische plekken mijden als de pest. Dat hebben wij dus ook gedaan. Hieronder een stuk tekst wat ik uit een ander topic heb gekopieerd (vakantiebestemming tip)

Op vakantie gaan met een baby was voor ons een hele nieuwe ervaring. Maar het is super bevallen. Mede doordat we in een perfect appartementen complex zaten. Daar wil ik toch even reclame voor maken.

Wij zijn naar Kreta geweest in het plaatsje Mirtos (bij Ierepetra). Dit is de zuid kant van het eiland. De meeste toeristen blijven aan de noordkant bij Chersonisos, Mali en Agio Nicolai.

Mirtos is een leuk klein dorpje waar alles op loopafstand zit en waar je zelfs bij diverse restaurants kan afhalen. Het is geen toeristenplaats er is alleen zon, zee en strand en aardige grieken en voldoende restaurants waar je zeker niet naar binnen wordt gepraat.

Als je interesse hebt kan je via www.interfact-travel.nl meer informatie krijgen. Villa Kastro (daar zaten wij) is het enige complex met een zwembad (o nee er is er nog geen maar daar zou ik voor geen goud gevonden willen worden. Voor mensen met kinderen is een appartement aan te raden en dan wel app. 1 of 11 allebei lekker aan het zwembad maar toch een eigen terras. App 1 is wel het nieuwst en heeft een terras wat helemaal afgezet is, ideeaal voor een kruipend kleintje.

Een fotoje van het uitzicht van ons app (nr 11)

dat klinkt goed zeg! Het is natuurlijk zo dat als je weet waar je heen moet, een vakantie veel leuker is. Wij zaten echt in een stom dorp. Ik was met een vriendin en we hadden een auto gehuurd en hebben het hele eiland gezien, bleek dat we ook nog eens op een lelijke plek zaten! Sommige delen van Kreta zijn prachtig, we hadden het gewoon niet getroffen en tja, die herinnering blijft toch hangen waardoor je niet zo snel nog een keer gaat.
Maar dit was voordat ik kinderen had en je doet nu zulke andere dingen!
Ben blij dat jullie je hebben vermaakt!

Terug
Bovenaan