voor sunshine jo

Hoi Hoi,

Nou hartstikke goed dat je ons gevonden hebt... en welkom hier. Ik vind het erg fijn om mijn gevoelens hier een beetje te kunnen delen, de dingen die je meemaakt in de mmm zijn voor buitenstaanders vaak moeilijk te begrijpen en heir heb je aan een half woord genoeg....
Dus ik hoop dat jij ook veel aan "ons" zult hebben en NOD staat voor de dag dat je hoopt NIET ongesteld te worden..... De mijne is ook 13 juni, succes dus nog ff met wachten

grtjs Mickey

Nou Mickey,

Bedankt voor je snelle reactie en idd het valt niet mee om in je omgeving begrip te krijgen
Iedereen doet wel zijn of haar best maar snapt nooit exact hoe  vreselijk neerslachtig, verdrietig, jaloers of ongelukkig je jezelf kunt voelen
Vooral niet als er overal om je heen kindjes worden geboren of (goede) kennissen, collega's of zelfs vriendinnen zwanger zijn
Fijn dat ik nu ook weet waarvoor NOD staat.

13 juni is dus de dag van mijn bloedtest, die dag dus 's middags ook uitslag.... Pff, 3 hele uren wachten tot die vreselijke telefoon gaat   - of moet ik zeggen... eindelijk de laatste uren van 10 hele zware dagen.....
Hoe dan ook, er zit niets anders op dan wachten en gewoon  'doorgaan met ademhalen' zoals mijn IVF-arts heel treffend zei
Ik weet het maar toch steekt angst, twijfel en onzekerheid meerdere malen per dag de kop op
Wat doen jullie hier zoal tegen ?

Deze X hebben we ook voor het eerste een dubbele terugplaatsing laten doen... het klinkt misschien raar maar het voelt ook dubbel zo spannend (of lijkt dat nu alleen maar zo ..   ? Vast wel want het was tot nu elke X megaspannend...)

Ik ga nu proberen een droomloze slaap te vatten maar... ik weet al waar mijn droom over zal gaan.... een 'tweeling' wellicht ?

Liefs SunshineJo

hallo Sunshine Jo,

Welkom hier!
Fijn dat je eindelijk een plekje hebt gevonden waar je je hart kunt luchten en waar je je ei kwijt kunt.....

Hopelijk hoef je hier niet al te lang rond te zwerven, omdat je snel goed nieuws mag krijgen.
Dat zou super zijn...

Veel succes en sterkte met alles.

groetjes
mama Peet

Terug
Bovenaan