voor Sunyra(denise)

Nou,ik las net jouw reaktie op mijn eerder getypte berichtje......
Heel toevallig,maar Delano spuugt op het moment ook zo ontzettend veel,ik weet niet of het aan de reflux ligt,de oudste had vorige week buikgriep dus ik dacht dat hij dat nu misschien ook had,al moet ik zeggen dat hij verder wel vrolijk is.
En ook bij Delano komen er tandjes volgens mij,er zit wel een bobbel in ieder geval.
Ik zag trouwens een foto van jouw mannetje die geplaatst is door iemand anders op het forum,wat een prachtig mannetje heb jij!Bijna net zo prachtig als die van mij,haha....
Groetjes Tanja

Hey Tanja,

Nou ik weet het ook niet hoor wat het is haha....gisteravond kwam de hele laatste voeding eruit en die dag ervoor kwam de voeding van 4 uur er weer uit.....maar zouden ze door de tandjes gaan spugen dan????

Yoëll heeft de hele nacht wakker geweest en gekrijst...dus ik denk ik ga ff met hem liggen net....pfff weer krijssen krijssen krijssen.....dus maar weer zantac gegeven maar heb niet het idee dat het daar aan ligt........

Hoihoi,
Ik weet ook niet goed waar het aan ligt,tja,aan de tandjes lijkt mij ook wel een beetje vreemd.
Ach,het zal wel weer over gaan...denk ik.
Ik las trouwens net bij een andere topic(over kiss geloof ik)dat jij naar een ostheopaat gaat in Dalen?of heb ik het weer verkeerd gelezen?
Dan ben ik nl.benieuwd waar jij woont...ik woon in Emmen.
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan