voor Sunyra(denise)

Hey Denise,
Ik meen me te herinneren dat je laatst een keer vertelde dat Yoell op het moment zoveel spuugte????of heb ik dat mis?
Hier is het op het moment echt verschrikkelijk,spugen,spugen en nog eens spugen,zelfs zijn groentehap blijft er niet in!Volgens mij is ie niet ziekjes of zo.
Ýk vind dat echt vervelend,voor mezelf(de wasmachine maakt overuren,haha)maar vooral voor het mannetje.
Nou zei mijn man dat hij het idee had dat Delano wel een beetje lijkt te balen als zijn flesje leeg is,dat ie nog wel wat meer lust dus(hij krijgt 4x 200cc + een half potje fruit ergens op de ochtend en   een half potje groente tegen 16.30/17.00).
Maar als we hem meer melk geven,spuugt ie toch nog meer???
Hoeveel geven jullie Yoell,en heb je nog tips voor dat vele spugen?
Hij moet straks toch ook over op 3 flessen,hij is nu 5,5 maand.
Hoe moet ik dat trouwens dan weer gaan doen?Hoe ziet jouw schema eruit,Yoell is toch al 6 maanden?
Als ik er een fles af moet halen straks,baalt ie toch helemaal,of zie ik dat verkeerd?
Hopelijk heb je wat tips voor mij....
Groetjes Tanja

Hey meis,

Pfff wat een gedoe zeg...ik snap je helemaal hoor....

Ons schema ziet er momenteel zo uit:

tussen 7 en 8 fles van 180 water, 6 schep friso, 4 schep rijstebloem
tussen 9 en 10 fruithapje bijna heel potje van 6 maand
tussen 12 en 13 pap 180 water, 6 schep friso, 6 schep rijstebloem, scheutje roosvicee
tussen 17 en 18 groente hap bijna heel potje van 6 maand en dan yogolino of biogarde
tussen 20 en 21 pap 180 water, 6 schep friso, 6 schep rijstebloem, scheutje roosvicee

wij gaven eerst ook 3 flessen van 210 water, maar dan moest ie echt mega veel overgeven echt alles kwam er telkens weer uit...nu we minder geven en weer met zantac zijn begonnen gaat het een stuk beter gelukkig....maar meneer is echt niet vies van overgeven hoor....

woensdag gaan we naar het bureau toe...ik hoop dat ie wel is gegroeid zeg....een tijdje terug was ie namelijk niet veel gegroeid waarschijnlijk door het vele spugen...

afgelopen weekend is me wel verteld dat spijers dijers zijn ahaha had ik nog nooit van gehoord....

Nou meis, we kletsen in ieder geval donderdag bij....gelukkig kunnen we er samen over praten dan.....vind het wel leuk om iemands ervaringen te horen...

je kunt trouwens proberen om wat extra johannesbroodpitmeel door de fles te doen....dit hielp bij Yoëll wel toen ie nog een fles wou drinken....het is namelijk zeldzaam hier dat hij uit de fles drinkt....wil nl. nergens meer aan zuigen...pfffff

nou mijn verhaal is ook niet kort gebleven haha.....

Toi toi toi in ieder geval..

Knuffel....

Terug
Bovenaan