voor sunyra,happyM,jorrick

Hey meiden,
Ik was druk dus had even geen tijd om wat te plaaten hier...
Delano was vandaag strontvervelend,mopper de mopper,de heeeeeele dag,pffffffff,vermoeiend,heb m uiteindelijk maar achter het behang geplakt,haha.
Het is net of hij in paniek raakt wanneer ie mij niet in zijn vizier heeft...herkenbaar???of heb ik alleen zo'n gek kind?
Misschien is 't een sprongetje?
Maar nu even over onze date,zijn we er al uit wanneer deze uitgevoerd gaat worden?
Ik hoor wel weer van jullie.
Groetjes Tanja

Nou hier is nog zow eentje hoor....bij Yoëll duurt het al een tijdje dit sprongetje.....
zodra mama uitzicht is gaat ie huilen/krijssen...

Maar vandaag de oplossing gevonden...als ik iets moet doen zet ik hem in de kinderstoel in de kamer dan kan hij mij zien en volgen en dan is er niets aan de hand...wel is alles bezaaid met speelgoed zodat ie zich ook niet verveelt...

Ik heb jullie allemaal een mailtje gestuurd.....hopelijk komen we er uit..

Knuff Denise

Haha,
Als jullie komen,het is dat heeeele grote witte huis met van die gigantische hekken eromheen,met waakhonden en niet te vergeten bewakers bij de poort,moet je maar even zeggen dat je voor "mevrouw"Tanja komt,en een afspraak hebt.haha.....
Dream on......rijtjeshuis met nog niet eens een houten hekje aan de voorkant!!!En een mini-Jack-russel!!!haha.
We komen er vast wel uit om te leuten.....
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan