voor sunyra

GRappig dat Yoell eerder met staan was dan zitten! Lukas is twee weken terug gaan zitten en vanaf dat moment is hij begonnen met optrekken. Vandaag lukte het dus voor het eerst. Ik denk dat hij binnen twee maanden los kan lopen (nou ja van tafel naar bank bijv.). Ik ben benieuwd hoe het bij jou gaat.

Annemieke

Hey hoi,

Ja ik ben ook heel benieuwd hoor...ik vind trouwens wel dat alles in 1x heel snel gaat nu....haha...vind het wel helemaal te gek nu.....

Yoëll wil ook bijna niet meer in de wipper zitten alleen met fruit eten en af en toe met pap....dus heeft papa een zitzak voor hem gekocht echt zo`n kleintje zeg maar...zal nog wel ff een foto maken....maar dat vind hij ook helemaal geweldig..hij kan er zelf af komen en loopt dan een rondje om de zak haha

Hou me ff op de hoogte hoe het met jullie voortgang is van lopen...ben ook heel nieuwsgierig

Kusszz

Die foto van de zitzak wil ik wel zien. Ik ben benieuwd of hij bevalt. Lukas heb ik al in geen tijden meer in de wipper gehad. Is hij veel te druk voor maar misschien dat zo'n zitzak wat is.

Dus als jij mij daar nou van op de hoogte houdt, dan hou ik je natuurlijk op de hoogte van de ontwikkelingen van Lukas.

Annemieke

Afgesproken...maar help me het wel ff herr. ik ben nog al vergeetachtig de laatste tijd...denk dat de laatste zwangerschapshormonen mijn lichaam aan het verlaten zijn...haha of het komt door de Lente....hahaha

Wanneer is lukas ook alweer geboren??

Yoëll is van 28 juli

Terug
Bovenaan