Voor Sunyra..

Hoi!

Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd naar de foto's van je kleine manneke in de folder van de Wibra!

Ik heb de folder niet gehad, danwel niet ingekeken en vroeg me af of je ze toevallig gescant had?

Wil je ze pleaaaaaaase showen aan mij/ons??

Esmé mv Kay

haha wat jammer zeg dat je de folder niet gehad hebt maar wat leuk dat je er aan denkt....

Als het goed is kun je de folder ook bekijken via www.wibra.nl

Ik heb de folder nog niet gescand....onze pc is niet opperbest en morgen komt beun de beunhaas ff langs om hem te repareren dan kan ik waarshcijnlijk weer scannen....

Liefs Denise

Hahaha,.. wat gaaf!
Wat zul je trots zijn!

Was je tevreden over alles en het resultaat? Hoe was de sfeer?

Ik heb vandaag ook met enige twijfel een foto opgestuurd van Kay nadat ik ervoor gevraagd werd.. M'n maag draait er nog van haha.. Ik twijfelde er heel erg aan..

Maar we zien wel, verwacht er niks van.

Esmé mv kay

Wat leuk zeg....nou je hebt een pracht van een ventie dus miss. is het snel raak...

Ik persoonlijk doe het niet snel weer....veelste druk voor die kleintjes en de sfeer haha al die mensen zijn druk druk druk als de foto`s wel goed gaan...er staan zo`n 5 mensen om heen te trekken en te doen en wij moesten steeds binnen 5 minuutjes Yoëll andere kleertjes aantrekken....

En hij heeft die nacht helemaal niet geslapen...

Maar natuurlijk zijn we heel trots op dat ie in de landelijke wibra folder staat....

we hebben een slechte periode gehad en die hebben we nu echt achter ons gelaten en hebben dit als een nieuwe start gezien haha...niemand snapt dat maar voor ons gevoel was dat de nieuwe start

Ja het ligt er natuurlijk ook maar net aan waar de fotoshoot wordt gehouden..
Heb in mijn gloriejaren wel eens wat gedaan en het verschilt écht per studio.

Daarbij werkt een fotostudio die gericht is op kinderen heel anders dan de normale studio's.

Ik heb het allemaal goed doorgelezen en ben erg benieuwd..
Als het balletje daadwerkelijk gaat rollen en het me tijdens het fotograferen niet aanstaat ben ik zo vertrokken, mét of zonder eindresultaat!

Maar waar stond je dan ingeschreven?

Esmé mv Kay

En dat mensen het niet begrijpen van jullie "nieuwe start" is helemaal niet belangrijk!
Het is belangrijk hoe jullie je erbij voelen!

Fijn dat de fotoshoot buiten de folder nog iets moois heeft opgeleverd..

Esmé mv Kay

Loop ik van de week de wibra binnen......
Stoot ik m'n hoofd.... ja tegen yoëll hahahahahaha
Oh zegt de verkoopster, het bord hangt een beetje laag he.
Maar vond het niet zo erg hahahaha

Terug
Bovenaan