voor Sunyra

A

Anoniem

Guest

Hoi Denise!!

Ik vroeg me af hoe jouw mannetje in de folder van de Wibra terecht is gekomen? Sta je ergens ingeschreven?
Ik wil dat misschien ook voor Fabio doen, maar wil graag weten hoe dat in zijn werk gaat.....

Groetjes van Cissy

Hey Cissy,

Yoëll staat ingeschreven bij My Models....dit is een modellenbureau die in zwolle zit, maar her en der door heel Nederland heb je wel van die modellenbureau`s hoor...

My Model betaalt op zich goed, 23 euries per uur maar ze zijn heel erg laks in sommige dingen....vooral in het betalen   dit heeft bijna 3 maand geduurd en ze zijn heel slecht telefonisch te bereiken hahaha

Nou suc6 met inschrijven

Liefs Denise

Hoi Denise, ik vroeg me al een tijdje af hoe het met Yoëll gaat....
Hij was zo lekker snel met lopen. Kian begint nu ook langzaam te stappen, maar ik denk dan regelmatig....Yoëll zal nu wel door het huis rennen en de trap op klimmen!!
Vertel!
Liefs Nelleke

hey nelleke,

haha dat heb je helemaal goed, hij klimt overal bovenop en vooral de trap vind ie leuk....deze week is ie er afgevallen gelukkig niets ernstigs alleen erg geschrokken....
hij rent al vrolijk met de rest van de kinderen mee uit de straat

tis een heel ondeugend ventje met een zeer eigen willetje hahahaha

momenteel krijgt hij het ritme van de muziek te pakken en gaat staan te wuppen op de maat van de muziek....zow scheetig zeg...haha

Maar voordat je het weet dan loopt Kian ook hoor....wees van de ene kant blij dat het niet zow snel gaat want je hebt geen minuut rust meer hihihi gelukkig wil Yoëll `s ochtends nog wel in de box

Leuk dat je informeerde

Liefs Denise

Nou, van mij hoeft het inderdaad niet zo snel. (hoewel ik wel sta te stralen van trots als ie weer wat nieuws kan hoor) Maar ik wil 'm ook niet remmen in z'n ontwikkeling. Dus langzaamaan geef ik toe aan zijn wil om te lopen. Als het aan hem ligt doet ie dat de hele dag (de groeten!!).
Hoe oud is   Yoëll ondertussen? 10/11 maanden ofzo?
Leuk dat ie het goed doet allemaal. En leuk weer 's wat van je te lezen. Je schrijft niet zo erg veel he? Maar je bent er gelukkig nog wel met lezen, want je reageerd wel snel als er wat gevraagd wordt (hihi).
Groetjes!!!

hmmmm nee dus....

Nou, dan maar weer via youtube...

komt ie:

http://www.youtube.com/watch?v=NFrNbsGeR8U  

Groetjes happyM

hey Marieke....geweldig zeg hahahhahaha

*Nelleke,

Yoëll is 10 maand en 1 week.....28 juli word ie een jaar...

zoals je op het filmpje van marieke ziet loopt ie nu ook gewoon zonder z`n armpies omhoog te doen voor evenwicht hahaha....zo grappig zown minimensje

En ik lees ook niet zow heel vaak want ik probeer dan toch altijd te reageren...maar manlief is de compu veel nodig en overdag kom ik er eigenlijk bijna niet aan toe nu hahahaha kan de hele tijd vangen achter Yoëll aan...vind het niet errug hoor....vanmiddag was ik ook de enige die liep te rennen achter kindlief hahahaha

Knuff Denise

Terug
Bovenaan