Voor sunyra

A

Anoniem

Guest
Hoi Denise (als ik het goed heb onthouden en anders)

Als ik me niet vergis werd jouw zoontje ook altijd huilend wakker he? Is dat nog steeds zo. Bij Lukas in elk geval wel.

Ik blijf het vreemd vinden omdat je het zo weinig hoort. Er is hier een andere moeder (saskia of sandra; ik ben heel slecht in namen) maar haar zoontje (die al ouder is) Gijs deed dat ook altijd, tot hij uitzich zelf stopte op een gegeven moment (ik geloof anderhalf dat hij was).

Ben gewoon benieuwd.

Annemieke

hey hoi,

ja je hebt het goed onthouden hoor hahaha

maar Yoëll word ook nog steeds gillend/huilend wakker...en we weten ook niet wat het is of kan zijn.....ik vind het zelf nog steeds eng manlief zegt telkens dat het dromen zijn en dat ie dan bij ons wil zijn.....pfff maar tis wel errug frustrerend hoor........

maar is het bij jullie ook op vaste tijden?????

Yoëll word meestal rond een uurtje of vijf dan wakker......als hij ongeveer 7 tot 8 uur geslapen heeft.......ook heeft hij veel moeite met inslapen....

Lukas slaapt 's nachts gelukkig goed. Hij gaat om zeven uur naar bed en meestal gaat hij zonder problemen slapen. HIj wordt dan pas de volgende ochtend ergens tussen zes en zeven wakker. Maar dat is dus altijd huilend.

Overdag doe ik hem tegenwoordig op vaste tijdstippen naar bed. Ik wacht dus niet meer af of hij moe is/wordt. HIj slaapt nu nog twee keer. En ook dan gaat hij zonder problemen slapen. Tegenwoordig gemiddeld twee keer een uur. En dat vind ik al een hele veraderming want toen hij kleiner was was het vaak niet meer dan een 1/2 uur achter elkaar. Maar ook overdag wordt hij huilend wakker.

Ach het zal wel een keer overgaan maar ik ben soms zo 'jaloers' als ik lees dat kindjes wakker worden en dan lekker liggen te spelen in bed of kraaien van plezier in bed. Ik kan me daar niets bij voorstellen en het lijkt me zo heerlijk om wakker te worden door zijn vrolijke klanken, ipv huilen.

Annemieek

ja ik begrijp echt precies wat jij bedoeld hoor.....pfff eens geen gehuil en gedoe...maar goed het gaat nu al 13,5 maand zow dus we zijn wel al wat gewend.....

Helaas heeft Yoëll ook nog steeds inslaap problemen....we kunnen hem alleen maar zo weg leggen als hij tijdens de fles in slaap valt, slaapt ie dan niet dan huilt/krijst hij echt een half uur voor dat ie in slaap valt.......

Ik vind dit heel erg en er zijn ook weinig mensen die hier begrip voor tonen moet ik zeggen....ze komen allemaal met tips die ik ook al hoorde toen hij net geboren was.....ze hebben het zelf niet meegemaakt wat het is dus hoe kunnen ze nu tips geven.....

liefs denise

Terug
Bovenaan