Voor superrrrrrrrrrr Frederique!!!!

Hoi Fred,

Hier was ik weer hoor, na een weekend hard werken en twee nachten beroerd slapen!
Hoop dat je bruiloft nog een beetje leuk was! Moet zeggen dat zaterdag ook niet echt een 'leuke'dag vindt om te trouwen!

Morgen ga ik week 17 in van mijn zwangerschap. Moet zeggen dat het best snel gaat! Al bijna op de helft?

Bij jou al iets te bekennen van een ongi??? Spannend hoor!! Wanneer ga je testen, woensdag al?

Morgen komen mijn tante en moeder de babykamer behangen! Moet zeggen dat ik er veel zin in heb en erg benieuwd hoe het word!

Ga even lekker onder de douche! Tot snel en ik duim voor je hoor!

Liefs Nienke

Heeeeee Lieve Nien,

Ik moest even 2x naar de titel kijken.. Haha, wat schattig!

Hoe is de babykamer geworden? Helemaal naar je zin met het behang? Jeetje, wat ben jij al een eind op weg zeg!! 17 weken! Moet je binnenkort weer naar de verloskundige voor controle?

De bruiloft was wel ok maar ik ben niet zo lang gebleven. Haar vrienden waren echt absoluut niet mijn type mensen (heeeel kak) en ik voelde me niet echt op mijn gemak. We zijn dus na de plechtigheid en de felicitaties de auto in gestapt en weer lekker naar huis gegaan.

Ik heb net een test gedaan... negatief.. Balen hoor. Op zich ook te vroeg want volgens mij kan ik donderdag of vrijdag pas testen maar de vorige keer (toen ik zwanger bleek te zijn) kon ik ookal een paar dagen voor mijn nod testen... helaas. Nog even een paar dagen afwachten. Ik heb vandaag de hele dag al een sterk gevoel dat ik niet zwanger ben dus ik ga nergens meer van uit. Als ik vrijdag nog niet ongi ben dan ga ik nog wel een keer testen. Op zich wel balen want als ik ongi word dan ben ik dus ongi als ik naar de gyn moet!!! Echt balen hoor (voor als hij/zij een inwendig onderzoek wil doen). Wel heb ik de laatste tijd weer wat meer vertrouwen. Als ik mijn cyclus weer op de rit heb dan ga ik er weer vol vertrouwen tegenaan!

Ik ben benieuwd hoe het met onze Monique is. Volgens mij komt ze morgen weer terug. Misschien is ze wel zwanger... Ik hoop het zo voor haar.

Nou meis, ik ga me klaar maken om te gaan sporten. Voel jij je al wat beter?

X F.

Balen he die stomme testen!!! Maar is misschien inderdaad nog wat vroeg! En ik blijf heel hard voor je duimen.

De babykamer is helemaal super geworden! Echt een plaatje! Nu de meubeltjes nog en Nienke is gelukkig.
Zal snel een foto plaatsen, dan kun je hem zien!

Ook ik ben erg benieuwd hoe het met Monique is! Ze zal wel schrikken van het weer hier!

Wanneer had je nu een afspraak bij de Gyn?

Veel plezier met sporten! en tot heel snel!

Liefs Nienepien

Terug
Bovenaan