VOOR SUUS 1980

A

Anoniem

Guest
Suus,

ik heb het gelezen!!! Hele dikke proficiat meid!!! Ik heb ook nog aan jou gedacht hoor meid maar je was inderdaad minder actief op dit forum.

Ben heel blij voor jou!

Kunnen we samen naar het januari-forum...als dat er tenminste nog komt.

Wanneer ben je uitgerekend? Ik ben gisteren al naar de gyneacoloog moeten gaan omdat ik een lichte bloeding had maar volgens de echo zou er niets aan de hand zijn. Het vruchtje had zijn normale grootte. Maar ik ben nog maar 5 weken en 4 dagen en dan zie je nog geen hartje kloppen. De gyn kan nu niet zeggen of het een miskraam is of een gesprongen adertje ofzo. Maar zij was wel heel positief. Woensdag 17 mei mag ik terug op controle en ik hoop zo dan een hartje te zien kloppen.

Voor de rest ben ik redelijk maar de misselijkheid is begonnen bij mij....niet leuk maar het hoort er nu eenmaal bij.

Hou je goed en veel liefs Kaatje 1 xxx (uitgerekend op 6/01/07 volgens gyn)

Hoi Kaatje,

Bedankt ,maar jij ook gefeliciteerd ik wist niet dat het bij jou ook raak was!!!! Want wanneer had je eigenlijk je NOD?? Ik heb je lang niet gevolgd sorry!?!?!Sinds wanneer weet jij het? Ik sinds drie dagen maar ik geloof het nog niet echt omdat ik net een paar dagen overtijd ben .Ik heb zovaak een test gedaan als ik overtijd was.Een vaag streepje is toch ook goed?? Ik ben ook echt superblij voor jou. Het is toch snel gegaan bij jou of vergis ik me.Jij hebt er toch heel lang overgedaan bij de eerste zwangerschap.Ik ga denk ik maar even een afspraak maken bij de huisarts om wat dingen door te spreken. IK weet niet hoe het allemaal in zijn werk gaat. Want jij krijgt toch nu preventief eerder de echo ik krijg deze toch pas bij ongeveer 10 weken?? Ik heb zoveel vragen. Ik hoop dat ik die ook af en toe aan jou kan stelllen.

Veel liefs en succes in de zwangerschap

XXXX Suus

Hoi Suus,

ik weet sinds 29 april dat ik terug zwanger ben. Had toen een licht streepje. Mijn NOD was 28 april. Ik ben vandaag behoorlijk misselijk geweest en voel mij neerslachtig. Voor dat laatste zullen de hormonen verantwoordelijk zijn waarschijnlijk!

En je mag gerust al je vragen op mij afvuren hoor. Maar als alles goed gaat vertrekken we vrijdag 19 mei op vakantie naar Mallorca. Ik zal dan wat minder op het forum zijn. Vanaf 30 mei ben ik er terug en hopelijk is er dan een januari-forum! Het duurt toch lang hé voor dat er is.

Hou je goed en hopelijk niet te veel kwaaltjes.

Liefs Kaatje X

Suus,

ik kan je helaas niet vertellen hoe het allemaal in zijn werk zal gaan bij de dokter omdat ik in België woon en hier gaat het helemaal anders.
Wij komen rond de 10 weken bij de gyneacoloog voor een eerste echo. We moeten dan maandelijks terug op controle en om de andere keer krijgen we een echo of wordt er naar het hartje geluisterd. Er wordt regelmatig bloed geprikt en onze urine wordt ook elke keer nagekeken op suikers enz...

Men maakt er hier echt werk van hoor. Ik kan niet zeggen of dat beter is dan in Nederland. Misschien maken we ons daardoor soms meer zorgen dan nodig is.
Wat ik wel geweldig vind is dat je hier direct een epidurale verdoving krijgt als je pijn hebt. Dat is hier echt de normaalste zaak. Het is echt zalig om te bevallen zonder pijn alhoewel er vrij veel vrouwen in België zijn die gewoon bevallen. Ik vind dat echt knap van hen maar aan mij was het de eerste keer niet besteed. Wie weet bij de tweede wel?

Liefs Kaatje

Terug
Bovenaan