voor Suus en anderen

A

Anoniem

Guest
Hé Suus,

wat leuk dat jouw kleine Nik het zo goed doet. Fijn dat ie de fles voeding goed drinkt, lekker slaapt  en gewoon uit zichzelf komt.En al lachen...leuk hoor. Bij Leonie heb ik ook het idee dat ik al bewuste lachjes heb gehad. 2 keer hing ik boven de box en 2 keer ging ze lachen. Leek mij geen toeval...
Nu gewoon lekker verder genieten van deze keline wondertjes.

Groetjes Belle

Fijn dat het nu zo goed gaat met Nik Suus!

Groetjes,
Nelly

Hoi Belle en Nelly,

Bedankt voor jullie reakties. Ben vandaag met Nik op het consultatiebureau geweest.
Hij is morgen 5 weken en op 10 gram na 1 kilo zwaarder dan bij zijn geboorte. Hij doet het dus super. Het geeft mij troost te weten dat al die keren aanleggen in ieder geval voor voldoende gewichtstoename hebben gezorgd (mag ook wel)
Belle, nog even terugkomend op het merk voeding: Similac staat erom bekend dat de ontlasting er behoorlijk stevig van word, althans dat vertelde de wijkverpleegkundige. Hier had Nik ook last van, poepen kostte hem wel moeite. Probeer daarom nu Bambix. Is nieuw op de markt, het smaakt Nik goed. Even kijken of het poepen nu wat makkelijker gaat. Nik krijgt 6 voedingen per dan varierend van 120 - 150 cc ( water excl poeder). Dit was prima vlgs het cb.

Ik merk dat de rust die ik nu krijg mij weer in staat stelt om de moeder te kunnen zijn die ik graag wil zijn en dat ik niet meer de oververmoeide, op ieder moment uit kunnen barstende hormonenbom ben. Al moet ik zeggen dat de hormonen mij nog wel zomaar om niks kunnen laten janken, maar dat heb ik 3 keer eerder meegemaakt en is steeds weer over gegaan, dus dat zal deze keer ook wel lukken.

Wat een heerlijkheid om te kunnen genieten!

Groetjes,

Suus

Terug
Bovenaan