Voor Suus en Lara

He lieffies.

Daar ben ik weer even!! Vandaag raar dagje gehad!! Chaggie geweest van mijn ongi kan dan nergens tegen, boodschappen gedaan en alles voor vandaag in huis gehaald, Manlief kwam thuis gelijk op de fiets gesprongen naar de sportschool, uurtje cardio en fitniss gedaan wat knapt daar een mens van op zeg, gisteren ook geweest en heb de smaak nu te pakken ga donderdagavond weer, wil het sporten nu drie keer in de week volhouden ook omdat je daar een goed figuur van krijgt, heb dat niet echt nodig maar vindt het wel belangrijk dat mijn lichaam in shape komt en blijft!! Het was er super stil de echte mannen waren er natuurlijk niet die zaten natuurlijk al lang voor de buis of in de kroeg om naar voetbal te kijken, dus de loosers waren over gebleven in de sportschool had er nog 1tje achter me aan die stond te glunderen van de loopband naar mij om gek van te worden, heb maar niet te veel naar hem gekeken want dan blijft hij naar mij kijken!! Verder s'middags nog met twee vriendinnetje geborreld waar 1 van de vriendinnetje nu zwanger is van een drieling echt geweldig nieuws ze is zwanger geworden met ivf heb het haar maar gevraagd, ze hebben twee eitjes terug geplaatst ze hoopten eigenlijk op een tweeling, maar 1 van de eitjes is in tweeen opgesplitst dus nu krijgen ze een 1 eiige tweeling en nog een 1 ling erbij wat een super nieuws he, en de eerste poging was meteen raak, zij vond het heel erg meevallen en het deed ook geen pijn. Verder zei zij nog tegen mij dat wij er ook maar mee moeten beginnen, ik stel het nu nog even uit, misschien als mijn mannetje weer helemaal opgeknapt is van zijn rugpijn dat we er dan misschien voor kunnen gaan, want hoop eigenlijk nog steeds dat het op de natuurlijke manier zou gaan lukken.

Verder hoop ik Lara dat jij je wat beter voelt, en we denken alletwee aan je hoor!!

En leuk Suus komen we gezellig een keer bij jou langs en drinken we samen een rosetje,

Slaaplekker voor nu, en tot later maar weer,

Heel veel liefs van mij,

Mick

Hee Mickey,

Wat lees ik nu jij ook al ongi, hadden Lara en jij dit afgesproken, samen chaggie is beter dan in je eentje!
Goed dat je dat 3x per week volhoudt zeg, wow!
Ik lag vanavond ook in coma bij de yoga, echt heerlijk. Jammer dat zij er mee ophoudt, moet op zoek naar een andere met zo'n heerlijk stem!
Was jij voetballen ook ontvlucht? Ik wel een beetje, ik kijk wel naar de goals als die vallen, that's it.
Wat een ontzettend positief verhaal van je vriendin met haar 3 ling!! Nog wel met IVF, geeft de burger moed!
Stiekem hoop ik dat je/jullie ook voor IVF gaan,hihi! Kunnen we samen het traject in, spannend.... Maar ik las vandaag onder ander bericht (met recordreacties!)al wel dat je nog twijfelt en je mannetje natuurlijk eerst hersteld moet zijn. Ik lees en hoor ook hele verschillende berichten over IVF, de een vind het megazwaar en wil het nooit meer, voor de ander is het een eitje en heeft ze het er graag voor over. Zo zie je maar weer hoe dat pp verschillen kan! Natuurlijk hoop je, en ik ook, liever op de natuurlijke manier. Maarja het bekende klokje tikt door en bij mij tikt ie inmiddels bijna als kerktorenklokken, want ik denk dat ik pas volgend voorjaar aan de beurt ben :) ben ik ook al 35 :(
Maarja, we zien wel. Eens zullen we allemaal ons kleintje baren, for sure!!
Ga ook lekker afdouchen,
spreek je! liefs, Suus

Lara, gaat ie weer een klein beetje, meis? Heb je jezelf verwend? CHOCOLA HELPT, dat weet je!! Kop op Lalara...
knuffel, Suus

Terug
Bovenaan