Voor Suus, Sweety, Ikk en Ilona (en ook voor de rest natuurlijk) sorry wel een beetje lang

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Allemaal bedankt voor jullie reaktie op mijn melding dat het gelukt is. Ik hoop voor jullie dat het ook allemaal snel lukt en voor Sweety hoop ik dat ze een super zwangerschap heeft.........(de rest die zw. is natuurlijk ook maar van haar weet ik het al).

Zag dat jullie nog een paar vraagjes hadden dus ik ga eens proberen ze te beantwoorden>

Wij zijn 17 april gestopt met de pil, ben 30 mei voor de 1e keer ongi. geworden en daarna niet meer. Ik heb dus geeeeeeeen idee hoelang ik nu zw. ben. Volgens alle berekeningen nu ongev. 5 wk. en 2 dagen en uitgeteld op 22 maart (zie ik je op het maart forum Sweety??) maar ook al zou ik toch in begin april (eerste week) uitgeteld zijn dan blijf ik op het maart forum want ik weet dat ik  een geplande keizersnee krijg ongev. 1,5 week voor ik uitgeteld ben. Ben dus wel heel snel zwanger geraakt maar tussen het stoppen en 1x ongi zat 6 wk. (en 2 zw. testen!!) en nu zat er weer ruim 5 wk. tussen. Het grappigste was nog wel dat mijn dochter op vakantie ineens zei: Mama baby buik, wij hadden al zoiets van als ze gelijk heeft mag ze dat over een aantal jaar uitleggen hoe ze daar bij kwam. En ze had gelijk. Heb 16 juli eerste test gedaan maar die was negatief en op 21 juli de 2e en die was positief. Wij harstikke blij natuurlijk. Denk dat ik zelf (als deze ook nog negatief was geweest) nog 1x getest had na een week (tenminste 5 dagen er tussen laten zitten) en als er dan nog niets was geweest ik naar de huisarts / event. gynocoloog gegaan met dit verhaal. (Houd er helemaal niet van als mijn lichaam mij zo voor de gek houd want de eerste x was alles ook mooi regelmatig)

Moet wel zeggen dat het nu allemaal wat "meer gewoon"is dan bij de eerste. Tuurlijk deze is net zo bijzonder en ik merk er ook meer van (ben een stuk broerder dan bij m'n dochter) maar ik kan het makkelijker voor me houden. Denk dat het ook komt dat je een beetje weet wat je kunt verwachten. Bij de zw. van mijn dochter las ik vanaf dag 1 zo'n beetje alles was op internet en in de bieb te vinden was en nu heb ik daar eigenlijk minder behoefte aan. Kan me goed voorstellen dat de 1e keer toch heel wat spannender is (maar de 2e x is er natuurlijk  niet minder leuk om!!!)

Ik wens iedereen toe dat ze zich snel bij de zw. forums aan kunnen sluiten, ik zal voor jullie duimen.

liefs,

Nicole

hee meissie!!

heerlijk he dat gevoel!! Ik hoop dat ik zwanger blijf maar ik denk dat het weer misgaat....
:(...had vanacht namelijk best erge krampen en dat had ik de vorige keer ook toen het mis ging...gister was officieel mijn NOD maar ja kan vandaag of vanaaf ook nog...ik ben heeeel bang en onzeker. Ik heb al een kaarsje gebrand in de kerk maar ik denk niet dat
 dat het geholpen heeft...maar genoeg over mij hoor!!!

jij heel veel succes en een super zwangerscgap toegewenst. Ik ben mocht het toch goed blijven gaan 31 maart uitgerekend en ben al aangemeld bij het maart-forum...

liefs sweety ( heb ff mijn banner weggelaten omdat ik niet weet of ik nog zwanger blijf...)

Terug
Bovenaan