voor Suus

Hoi Suus,

kwam je ook tegen op een ander forum. Ben benieuwd hoe het met je is, na het laatste verhaal, over die wat vreemd verlopen inseminatie...

groetjes Bo

Hai Bo,

Ja soms 'zwerf'ik hier en daar!
Lief dat je er naar vraagt. Zoals je waarschijnlijk hebt gelezen was ik eerst wel wat gedesillusioneerd, maar ik heb van andere ervaringsdeskundigen hier (en die zijn hier met bosjes!) ook te horen gekregen dat het eigenlijk niet uitmaakt wanneer de inseminatie plaatvindt (voor of na de eisprong) omdat de eitjes ook nog 12 uur in leven blijven. Helaas voel ik 'm eisprong nooit zo goed, dus het blijft een gok! We hebben die zwemmers van mijn man dus maar een spoedcursusje borstcrawl meegegeven :)

Hoe is het met jou? Hoe lang ben jij al bezig en wanneer ik je nod?

groetjes, Suus

Hoi Suus,

ben ook eens ergens anders gaan zwerven. Toch geloof ik dat op dit forum de meeste en leukste lotgenoten rondhangen....
ik ben nu 2 jaar bezig om zwanger te raken...helaas zonder succes. En ook in de medische molen beland. Sta nog op voor een microcurettage en een HCG. Pas recent dit forum ontdekt en vind het eigenlijk steeds leuker worden. Vooral als je een tijdje verhalen van anderen volgt. Hoe lang ben jij al bezig?

groetjes Bo

Hi Bo,

IK vind dit forum ook heel gaaf, dit leeft tenminste en hier kun je lachen!
Waarom heb je een microcurretage?
Wij zijn nu 3 jaar bezig en al wat verder in de MMM (medische malle molen).

gr. Suus

die microcurretage is om het slijmvlies in de baarmoeder goed te beoordelen. Volgens mij gebeurd dat onderzoek niet standaar overal. Ben benieuwd. Wil op dit moment alles wel proberen.
Hoe ver ben jij precies? wat is de volgende stap?

Terug
Bovenaan