voor Suus

Hoi Suus,

al weer wat van het balen bekomen??
je mailde mij terug dat ze bij jou naar je slijmvlies hadden gekeken...maar zoals ik het van je begreep niet middels een microcurettage? klopt dat? hoe hebben ze het dan gedaan?
ik begreep uit eerder berichtjes dat je ook uit het bouwjaar 70 bent. Aardig wat dames hier, volgens mij....mmmmm..misschien zat er toen iets in het kraanwater of zo...waardoor wij nu hier gezellig met z'n allen op het forum zijn beland.
ik hoop dat je je weer wat beter voelt. En zoals ik al eerder schreef...wie weet, eerste keer IVF gelijk raak..ik hoop het voor je.

groetjes Bo

Hi Bo,

Jaa dank je meis het gaat weer hoor! Bij mij keek de gyn. bij de echo voor IUI altijd ook naar mn slijm ja dat meette ze dan ook altijd door. Niet via een microcurretage nee. Ja er zitten hier heel wat 34 jarigen, Anne, Lara, jij en ik! Wie nog meer??!!
Ik hoop ook dat het met IVF nu eindelijk zal gaan lukken, er is ook niets gevonden waarom het niet zou lukken dus dat moet gewoon goed komen!
Hoe is ie verder met jou? Heb je die mircocurretage nog en wanneer?
Lfs. Suus

moeten we maar een jaren 70 club oprichten..met een disco feest of zo.
Misschien krijg je wel een tweeling met IVF..leuk toch? gelijk klaar!
die microcurettage staat in de planning..weet nog niet wanneer.
heb net een heel leuk weekend achter de rug, zonder veel pieker en denkwerk..dus met mij gaat het wel goed.
Hoe lang zit je al in de molen?

groetjes

He Bo,

Goed plan die 70 party, ben wel een swingerd ja....
2 ling, kans is er wel, beetje druk maar wel leuk, eerst 1tje is ook goed!
We zijn nu 3 jaar bezig, waarvan 1,5 jaar in MMM.

Heb ook een heel leuke middag gehad, waren bowlen met family en ik had per ongeluk een bowlingbal met te kleine gaten waardoor ik mijn bal bij de buren (baan 3) in de goot lanceerde!!!
En mijn broer had een blunder joh die dacht hee leuke bowlingshoes, had ie de shoes van buurvrouw baan 3, 80 jaar met ...maarliefs mt. 43 aangetrokken HAHHAHAHAHHAAHAHHHAHHAAAAHHHAAHAHAHAHAHDeed m opeens zo'n pijn ik zei dat zijn ook geeneens bowlingshoes joh!!
Maar goed dat die vrouw het niet gezien had !!!! Wat een humor.

liefs, Suus

Hier nog een 70's-girl.
Het is toch echt wel toevallig en je zou bijna denken dat er in dat jaar iets bijzonders moet zijn gebeurd.

Laten we het er maar op houden dat het een goed jaar was en dat we alleen maar iets trager zijn. Net als bij goede wijn, die gewoon iets langer moet liggen.

groet,
Gonnie

hoi Suus,

arme buurvrouw....lachen helpt toch het best tegen ellende he?!
al 3 jaar bezig....tja..ik nu ruim 2 jaar...moet er niet aan denken ook nog 1,5 jaar in de m.m. te belanden..nou ja, we zien wel!
Dat van Gonnie vind ik een hele goeie...we zijn goede wijn, die gewoon wat langer moet liggen. Krijgen wij vast enorm leuke en intelligente kinderen!!

groetjes!

Terug
Bovenaan