voor Suus

Heej Suus,

hoe is 't nou ? een pos. iets we hebben eindelijk zon, maar moet helaas arbeiten. Ik las dat jij 24-08 intake had voor IVF en ik wilde vragen of jij lang heb moeten wachten hierop. Ik heb nu in sept. de laatste IUI en daarna IVF in Tilburg of R'dam mag ik kiezen.
Ik weet niet waar jij zit ?

CIAO X

Hoi Kyra,

Na mijn laatste IUI moest van de gyn. eerst weer wachten totdat ik evt. ongi zou zijn geworden. Maar dat heb ik natuurlijk niet gedaan!! Ik dacht zsm bellen, en maar goed ook want er was niet direct plaats en de vakantieperiode zat ertussen.
Daardoor moest ik 3 maanden wachten voor de intake :(
Maar het schijnt bij andere zh wel veel sneller te kunnen heb ik gelezen.
Assertief zijn is dus altijd slim, dat heb ik inmiddels wel geleerd bij de witjassen!

Ik zit in Arnhem en moet voor de punctie(s) naar het UMC in Utrecht. Het schijnt dat Utrecht en Leiden de allerbeste IVF resultaten boeken (zeggen ze). Maar R'dam staat volgens mij ook goed aangeschreven hoor.

Groetjes, Suus

Hoi kyra je vroeg mij wel niet om advies maar wil je toch effe de volgende tip geven kijk op www.fertiliteit.info dit is de site van het elisabeth ziekenhuis in tilburg. Hierop kun je ook zien, hoelang de wachttijden zijn. succes ermee.

Liefs Molly.

Terug
Bovenaan