VOOR SUUS

He suuske,

ik las dat jij 24-08 intake voor IVF had en ik wilde weten of jij lang heb moeten wachten hierop ? ik heb in sept. laatste IUI en ik vroeg me af of ik me nu al niet kan laten doorsturen. Het wordt Tilburg of R'dam (advies ?)
Ik begin er zoo van te balen he iedereen om me heen wordt zwanger en ikke maar niet is zoooooo frusty.

CIAO X

Hee Kyra,

Ik hoop voor je dat je lekker snel aan de beurt bent! Als het je niet uitmaakt (qua zh en afstand) kun je natuurlijk ook eerst bellen waar je het eerst aan de beurt bent!

Enja het is ook superfrusti om al die dikke buiken om je heen te zien, zeker als het bij hun in een poep en een scheet is gelukt. Maarja....ik denk altijd maar je weet van hun ook niet welke weg zij hebben moeten afleggen.
Ik ben ik en zij is zij, iedere situatie is een geval apart en niet te vergelijken. Maarja soms steekt zo'n buik of berichtje wel natuurlijk!

Wel leuk dat je ook in het IVF schuitje met ons zit! Hoe oud ben jij?
Ik heb nog een boektip voor je, ken je het boek Eisprong al? Erg mooi en veel herkenning! Kijk eens op eisprong.org
Ik heb het in 1 ruk uitgelezen!

Tot snel, ga effe aan de slag.
lfs. Suus

ik ben 29 nu dus heb nog alle tijd maar dat maakt niet uit als je het eenmaal wil dan.........

ooh, zal eens gaan kijken bij de boekenwinkel.
Tilburg is beter zeggen ze maar ja ik weet ook niet meer wat ik moet geloven.

heb nu pauze ga ff lekker de zon in

ciao

Terug
Bovenaan