Voor Suus

Hi Suus,

Goeie tip van de danerolles pizza. Ik heb in Lucca namelijk de lekkerste pizza ever gegeten. Pizza Doc: eigenlijk heel simpel met mozarella, en dan gegarneerd met koude tomaten en basilicum blaadjes. Simpel maar zo lekker. Soort salade Caprese in pizzavorm. Die verse basilicum maakt de smaak. Voor dit warme weer echt een aanrader met een lekker roseetje!

Ik las in een ander berichtje dat zich nog een top job op je pad kwam. Spannend hoor. Toch ook wel weer afleiding om daar mee bezig te zijn.

Omdat we allebei wat anders willen/moeten: anders beginnen we toch gewoon een Stichting "als zwanger worden langer duurt" Ha ha, lijkt me wel wat: goede documentatie, bondgenotenavondjes, steunpunt, etc.
Is er eigenlijk zoiets?

Liefs,
Anne

Hee die Anne,

Ik ga jouw pizzatip echt gauw uitproberen!
In Italy aten wij ook eens mozzarella maar konden daar niet echt warm van worden, zo smakeloos!
Maar ik heb verse basilicum en tomaten in de tuin dus dat komt goed.
Had je 'Een huis in Toscane' nog gelezen? Wij hadden gisteren een kennis op bezoek die volgende maand naar Umbrië gaat emigreren! Gaaf joh. Wij komen wel aan zeiden we al :)

Ja die afleiding op banengebied is wel goed voor mij! Ik ben benieuwd, hoor vanmiddag wrsl. meer.

Iemand is je voor geweest: Freya! Patiëntenvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek!
Best een goede en overzichtelijke site vind ik.

Hoe is ie met you? Gaat het een beetje met de rode ridders? Heb je er met dit plakweer ook altijd extra last van?

Ik ga nog gauw effe door, het is alweer m'n laatste dag van de week hier. Ik werk maar 4 dgn. en er moet nog eea af!

We kletsen gauw verder!
lfs. Suus

Terug
Bovenaan