Voor Suus

Hallo Suus,

Even een nieuw berichtje aangemaakt. Hoe is het met jou? Ik heb al even geen berichtjes gezien...ik hoop wel dat alles ok is?!

Laat je wat weten?

Liefs

Hee meis,

Ik dacht vandaag nog aan je! Hoe het met je zou gaan na/voor de echo!
Nee helaas is het met mij niet goed afgelopen met mn 1e ivf-poging; ik werd maandagmorgen ongi, potver3...
Ik heb alles er maar flink uitgejankt en toen de test ook neg. was wist het zeker: helaas peanutbutter.

Heb alle traantjes en de prut door de doucheput weggespoeld en ben met het zh gaan bellen voor poging nr. 2
Op 15/12 staat alweer een afspraak, ik wil nu alleen vooruit kijken!

Bij jou lukte het ook pas bij nr. 2 he.
Daar hou ik ook maar aan vast.
We kunnen ivm de feestdagen helaas pas ergens in maart terecht (zei de ass.) dus da's minder. Van de andere kant ook wel goed, kan ik me even op andere leukere dingen richten! Zoals een weekend naar Belgie rond St. Klaas.

Hoe was jouw echo? Ik dacht dat je die deze week hebt/had?! Spannend meid, laat gauw ff weten!

Veel liefs, Suus

Hoi Suus,

Zeg dat wel, potver3! Wat rot voor jullie zeg, ik heb zo voor je gehoopt dat het in 1x raak zou zijn. Gelukkig heb je alles er lekker uit kunnen gooien door een potje te huilen.

Ik ben inderdaad ook de 2e poging zwanger geraakt en ik ben toen na de 1e lekker met mijn zoontje naar het strand gegaan om uit te waaien en heb mijn werk lekker afgebeld. Ik was zo teleurgesteld maar goed, je kunt er niets aan veranderen helaas.

Wij hadden na de 1e poging ook een verplichte pauze van een paar maanden en dat vond ik aan de ene kant heel vervelend omdat je nu eenmaal graag verder wilt. Je bent ten slotte al ruim 2 jaar bezig op dat moment en je wilt dat er wat gebeurt maar achteraf gezien was het toch wel heel lekker. Even geen ziekenhuis en niet denken aan spuiten enzo (ik had nl. al 8 i.u.i.'s achter de rug toen ik aan de ivf begon). Dat heeft ons zeker goed gedaan mede doordat we een hele lekkere vakantie hadden gehad net voordat we voor ronde 2 gingen beginnen.

Maareuh....tijd om dan eindelijk mezelf bekend te maken, ook al ken je me naar alle waarschijnlijkheid dus helemaal niet. Mijn naam is Yvonne en ik ben (nog net) 32 jaar en heb dus een zoontje van bijna 4 die Frank heet. Je raadt het al...de echo was dus goed vandaar dat ik nu ook mijn naam bekend kan maken. Ik weet dat er hier wel eens vriendinnen komen om een kijkje te nemen en ik wilde gewoon eerst zeker zijn van mijn zaak.

Ik vind het eigenlijk heel rot voor je dat ik nu zo blij ben en jij zo verdrietig.

De echo was heel grappig, beide baby's zijn even groot en er zat al van alles op en aan. En wat volgens mijn arts niet zo veel voorkwam is dat ze allebei aan het bewegen waren. Dat schijnt in deze periode heel veel energie te kosten maar ze bewogen allebei, ik vond het echt wonderbaarlijk. Ik heb ook weer een paar fotootjes meegekregen waar je het goed op kan zien.

Volgende week moet ik terug voor een intakegesprek en daarna ga ik over naar de gyn. (ik liep tot op heden op een speciale fertiliteitsafd.) dus tja...er gebeurt van alles.

Nou meid, ik ga ff op de bank want heb heel de dag al lopen rennen. Ik hou je op de hoogte en ik blijf voor jou duimen dat het volgende keer wel zo mag zijn en wie weet lukt het in de tussenliggende periode nog wel spontaan!

Heel veel liefs van Yvonne

Hoi Yvonne!

Zo heet je dus! Klinkt beter dan anoniem he.
Wat heeeerlijk voor je dat de echo goed is zeg!!! Twee mooie levende wezentjes die nog gelijk bewegen ook!!
Wat moet er een speciaal geluksgevoel door jou/jullie heen zijn gegaan zeg!
En natuurlijk voor jullie lieve zoontje Frank, was hij ook mee? En hoe reageerde hij?!
Wow echt super! Hier kan ik dus ook weer van gaan dromen, je bent wel een inspiratiebron voor mij, hihi. Wishfull thinking ook wel...ehum...maarr wat je zegt, je weet het in de tussenliggende periode maar nooit! We gaan in België maar weer een ouderwets van janterkanter ♥
want dan zijn net mijn fruity days!

Geniet nog flink van je fijne echo met de 2 kleine smurfjes en de foto's zijn het bewijs meid!
Het is je van harte gegund he ;-)

Liefs van Suus♥

ps misschien zie je me hier wel wat minder omdat ik iets meer afstand probeer te nemen, maar ik blijf je volgen hoor!

Ha Suus,

Ik las hier in je berichtje dat het mislukt is. Wat vind ik dat spijtig voor je. Ik had heel graag voor je gewild dat het gelijk de eerste ivf-keer goed was gegaan.
Wat jammer ook dat het zo lang moet duren voordat de volgende poging kan worden gedaan.
Via dit berichtje stuur ik je heel veel geluk toe want ik vind dat jij daar nu wel eens recht op hebt.

Gonnie

Lieve Gonnie,

Dank je wel meid! We houden de moed erin hoor, ik weet gewoon dat dat (b)engeltje op mij wacht tot de tijd rijp is, en dat gebeurt!

Hopelijk gaat het met jou ook goed, wens je alle suc6 toe!

lfs. Suus

Terug
Bovenaan