Voor Suus

Ha die Suus,

Bedankt meis (je felicitatie van gisteren) Het was een erg gezellige dag)

Ik denk dat jij het hebt over de zelfde als waar een vriendin van mij loopt
(Utrecht Noord?) die schijnt inderdaad heel goed te zijn. Zelf loop ik niet daar, en weet van een andere vriendin van me (die is nu wel zwanger door IVF) dat de acupunctuur wellicht toch geholpen heeft)

Wie niet waagt wie niet wint toch!

2005 word zeker ons jaar!
Ik blijf duimen voor Mick en Jou, misschien gaan we straks nog wel gelijk op! We shall see nietwaar!

Ben erg verwent gisteren, b.v. voetenbad, een bubbelbadmat (je kent ze wel) geld, geurtje, kookboek Rudolf, oorbellen, enorme wijnglazen, enz enz enz. Echt hele leuke dingen!

Groetjes en hopelijk tot snel!
Cynthia

Hoi Cynthia,

Je bent goed verwend zo te lezen!
Ik ook net! Door mijn lieve mannetje, hij had de nieuwste CD van Anastacia en no.5 gekocht!! Wat een heerlijke geur is dat toch mmmmmm

Die Chinese acupuncturist die ik bedoel zit in Arnhem, maar in de Biltstraat in Utrecht schijnt ook een hele goede te zitten, onlangs is een meisje van een ander forum met zijn hulp ook weer zwanger geraakt.

We gaan gewoon op de Chinese tour en dan moet het vast een keer lukken!!

Fijne kerstdaagjes!
lfs. Suus

Ha Suus,

Oh ok, ja ik zal zeker wel weer de verkeerde hebben. Ik had er toch stiekem wel veel verwachting van door alle verhalen. Maar dus voor nu heeft het bij mij nog niet veel opgeleverd. Maar het is zo dubbel als ik er mee stop ga ik vast denken wat als ik er toch mee doorgegaan was.

Ach wast ik zeg het kan geen kwaad om het te doen. Ik zal zeker ook eens een gokje wagen meid, en ik hoor wel wat je ervaringen zijn!

Liefs,

Cynthia

Terug
Bovenaan