Voor Suus

Hi Suus

Dus jij mag ook weer lekker aan de bak!! Het valt niet altijd mee he als het moet. Ik moet soms ook een trucendoos opentrekken om mijn vriend in beweging te krijgen hahaha. Zeker als er voetbal op tv is, grrrr. Dat snap je toch niet? Hoe zit dat met het imago dat mannen altijd willen!
Gelukkig zien we er altijd nog wel de lol van in hoor en is mijn vriend zo om!

Nou ik ben benieuwd of het wat wordt met het spoelen. Eerlijk gezegd heb ik er een beetje een hard hoofd in dat een beetje poeder aangemaakt met water ineens wel een positief resultaat geeft. Maar we houden de moed erin.
Ik moest dus ook nog naar de gyn om te kijken of dit werkt, maar de timing was weer helemaal niet goed, belangrijke afspraken op mijn werk met klanten die al heel lang gepland stonden. Ik kon er echt niet onder uit (ze weten bij mij op kantoor niets). Dus dat schuift weer op. Maar ja die ene maand kan er ook wel weer bij.

Vier jaar is ook een lange tijd. Wat knap dat je toch nog steeds positief bent. Zelf ben ik gelukkig ook positief ingesteld en kan gelukkig ook nog van de normale dingen in het leven genieten.
Gisteren namelijk een lekkere reis uitgezocht voor in mei naar Griekenland. Daar kijk ik echt helemaal naar uit!

En hoe is het verder met jou? Bevalt het leven thuis nog een beetje of ben je al weer op zoek naar een nieuwe uitdaging? Een collega van mij heeft ontslag genomen, dus ik krijg het echt megadruk de komende tijd. Voordat we weer een nieuwe hebben die ook nog goed ingewerkt is, zijn we weer wat maanden verder. Dus goed om de gedachten weer te verzetten. Mijn werk komt er nu iets anders uit te zien en dat is ook wel een verbetering voor mij moet ik zeggen!

Nou Suus, ga er even flink tegenaan ;-)heb je straks weer een beetje rust.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd wel blij ben als mijn "ei periode" weer afgelopen is.

Liefs,
Anne

Hai Anne,

Grappig ja wat je schrijft over de trukendoos, heeel herkenbaar!!
Ik heb m er vast geestelijk op voorbereid dus hij mag er ook iets voor doen, hahahaha. En ja imago, huh ????!!

Jaaa we blijven positief (ook niet altijd hoor!), want anders heeft het geen zin allemaal. Wel balen dat je het niet kunt delen op je werk, dan zou je wel weg kunnen. Ik hoop dat het je niet in de weg gaat komen nu je collega ontslag heeft genomen! Ik hoop voor je dat er voor jou ook nieuwe deuren opengaan en je zo een nieuwe stimulans krijgt in je baan! En 'vers bloed' kan ook erg leuk en gezond zijn.

Wat heerlijk dat je naar Greece gaat!!!
Wij waren in september nog op Corfu en vonden het heerlijk!! Gaan jullie eilanden bezoeken? En in mei al, jippie....

Wij gaan in het najaar naar La France en omdat dat nog lang duurt pikken we eind van deze maand nog effe een skiweekendje mee! Lijkt me ook supergezellig met een hele groep in huisjes. Hopelijk komt er ook nog wat van skiën :))

Werkze he vandaag en suc6 met die spoelactie!

Veel liefs, Suus

Hi Suus

Ook wij gaan dit jaar naar Frankrijk (augustus). Niet met de tent dit keer, maar wij hebben een luxe villa met prive zwembad gehuurd in de Provence met een stel vrienden. Ooh daar heb ik zo'n zin in. Wilde altijd al graag een soort Villa Felderhof huren. Dus eindelijk gaat dat gebeuren. Wel iets minder luxe natuurlijk, maar toch.

In mei dus naar Grienkenland als voorproefje. Meestal skieen wij in de winter maar dat kwam er dit keer niet van en dan duurt het wel erg lang tot aan de zomer. Dus een "tussenweekje" ingepland.
Ik merk wel dat de maandelijkse teleurstellingen van ongesteld worden altijd aanleiding zijn om me zelf heel zielig te vinden en dan mezelf maar te troosten met geld uitgeven. Shoppen of vakantie of beautyfarm!
Nou ja, zo lang het kan moeten we er maar goed van genieten toch?

Waar gaan jullie skieen? Lekker hoor. Ik mis het wel een beetje nu we niet gaan. Vorig jaar zijn we namelijk twee keer op wintersport gegaan en ik dacht dan volgend jaar maar niet. Maar nu er allemaal collega's en vrienden gaan blijf ik sip achter. Hmmmm lekker om zon en sneeuw te hebben!

Heb jij trouwens veel vrienden met kinderen? Bij ons is het gelukkig verdeeld. We hebben ook vrienden die absoluut geen kinderen willen.
Een goede vriendin van mij heeft twee kinderen maar de contacten zijn toch best wel anders geworden. Ze heeft ook vrij "lastige" kinderen in de zin van veel ziek, hangerig, zeurderig of juist heel druk. Zelfs telefoneren met elkaar is lastig omdat ze altijd ondertussen met die kinderen bezig is. Vind ik wel eens moeilijk hoor. Gelukkig kan ik dat wel gewoon tegen haar zeggen.

Ik ga weer even gauw aan de slag, merk dat ik weer vaak op het forum aan het neuzen ben.

Liefs
Anne

Hey Anne,

Wat leuk dat jullie ook naar de Provence gaan!! Wij hebben ook megazin in een Provence/Cote d'Azur/brocante/B&B/tent-vacance! Lekker de lavendel opsnuiven enzooo...
Omdat dat pas in het najaar is aug/sept. zijn we in jan. al een weekje naar Egypte geweest en dat was ook heerlijk! Lekker gesnorkeld en erg veel gelachen met een ander NL stel, daar ontmoet.

Dat skiën sloegen wij eigenlijk, net als jullie, ook over. Maar nu is toch een weekendje Winterberg opgetuigd met 10 man en 3 kids, heb ik al wel veel zin in. Gewoon gezellig met elkaar en als er geen sneeuw meer is dan vermaken we ons ook prima!
Maar Griekenland is ook erg gaaf hoor. Vaste land of een eiland?!

We zijn wel luxebeestjes he, hobbelen door van de ene naar de andere vakantie ;-) Ik merk ook dat ik het nu echt eerder (dan vroeger) nodig heb, om te ont- en op te laden.

Bij ons is het onder de vrienden ook aardig verdeeld. Gelukkig zijn er ook genoeg stellen die (nog?) geen kids hebben en ik denk soms wel dat zij ons beter begrijpen dan de stellen met kids. We kregen laatst ook weer een fijne opmerking van een schoonzus toen hun kids erg vervelend waren 'je mag ze zo meenemen hoor!'...ze bedoelde het wrsch. niet zo lullig als hoe het eruit kwam, is wel vaker ontactisch maar toch hoef ik haar effe niet meer te zien!
En ook de kids van een ander stel zijn vaak zo dominant (dit laten de ouders natuurlijk zelf toe!) dat het niet 'normaal praten' meer is dus dan haak ik ook wel eerder af en geniet ik ,ondanks de wens, er weer van hoe heerlijk ongebonden wij nog zijn!!

Werkze nog effe!
lfs. Suus

Terug
Bovenaan